Gå til innhold

Ikke vært på do


Dorthe

Anbefalte innlegg

Har du prøvd Nyco? Hjelper også mot oppblåst mage.

Orker du en løpetur?

Kanskje du kan innbille deg at du skal opp til eksamen eller førerprøven eller noe slikt?

Men når dette leses har du vel vært på dass.

14 dager høres veldig mye ut. Du spiser kanskje veldig lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    28

  • frosken

    7

  • Gemini

    5

  • damedame

    5

Mest aktive i denne tråden

Har du prøvd Nyco? Hjelper også mot oppblåst mage.

Orker du en løpetur?

Kanskje du kan innbille deg at du skal opp til eksamen eller førerprøven eller noe slikt?

Men når dette leses har du vel vært på dass.

14 dager høres veldig mye ut. Du spiser kanskje veldig lite?

Jeg har ikke vært der enda. Nyco er prøvd og jeg er kjempeoppblåst og ser ut som jeg er fem mnd på vei.

Klyster er ikke noe alternativ for vannet kommer ut med en gang. Har tatt på sykehuset noen ganger før operasjon og de har gitt opp :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta avføringspiller litt tidlig på kvelden, så får du avføring neste morgen. Skjer det fortsatt ingenting, er det vel kun klyster som hjelper.

Men da får jeg diare og blir sittende på do i mange timer. Klarer ikke å holde meg noe særlig så jeg kan ikke sitte i stua og vente mellom hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis en kiwi på fastende hjerte om morgenen, og det gjør underverker.

Lykke til!

Kiwi har jeg ikke prøvd. Får kjøpe etterpå. Spiste en pose med svisker i går men det hjalp ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært der enda. Nyco er prøvd og jeg er kjempeoppblåst og ser ut som jeg er fem mnd på vei.

Klyster er ikke noe alternativ for vannet kommer ut med en gang. Har tatt på sykehuset noen ganger før operasjon og de har gitt opp :o)

Det må være fryktelig plagsomt å gå slik. Man blir jo helt ute av lage når magen ikke fungerer. Får du sove om natta, eller sprenger det?

Kanskje noen vet om noen punkter man kan massere eller trykke på, har du spurt på alternativ medisin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være fryktelig plagsomt å gå slik. Man blir jo helt ute av lage når magen ikke fungerer. Får du sove om natta, eller sprenger det?

Kanskje noen vet om noen punkter man kan massere eller trykke på, har du spurt på alternativ medisin?

Jeg har sovet i hele dag, dette er for slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å drikke laktulose. Det smaker skikkelig kvalmt.

Og klyster klarer jeg ikke holde på dvs vannet kommer ut med en gang men ikke noe mer :o)

Det finnes klystersystemer som har en liten ballong på sonden og som sitter der til den fjernes... (Med riktig utstyr kan du gjøre alt sammen selv sittende på do).

Mye rart man kan noe om her i verden...

Homecare har en uroterapeut som også kan alt om tømming av tarm. Du kan evt. ringe henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes klystersystemer som har en liten ballong på sonden og som sitter der til den fjernes... (Med riktig utstyr kan du gjøre alt sammen selv sittende på do).

Mye rart man kan noe om her i verden...

Homecare har en uroterapeut som også kan alt om tømming av tarm. Du kan evt. ringe henne.

Oljeklyster satt med lang sonde kan også være et alterantiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes klystersystemer som har en liten ballong på sonden og som sitter der til den fjernes... (Med riktig utstyr kan du gjøre alt sammen selv sittende på do).

Mye rart man kan noe om her i verden...

Homecare har en uroterapeut som også kan alt om tømming av tarm. Du kan evt. ringe henne.

Jeg har snakket med homecareuroterapeuten før.. Hun er kjempegrei. Har hun greie på dette også?

Jeg har fått time hos legen i morgen men har ikke han noe råd, ringer jeg henne. Eller bør jeg ringe henne først i tilfelle jeg må ha resept på noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natta.

Hei igjen

Denne venninna fra Sør-Am. visste ikke hva vidunderdråpene kalles - det er 15 år siden hun fikk dem, av slektning der.

Så dessverre.

Håper det går bedre med deg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Denne venninna fra Sør-Am. visste ikke hva vidunderdråpene kalles - det er 15 år siden hun fikk dem, av slektning der.

Så dessverre.

Håper det går bedre med deg nå.

Jeg er like langt men har time hos legen i morgen. Så får jeg se hva han sier. Men kjenner jeg ham rett, spør han meg hva jeg tror skal gjøres????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like langt men har time hos legen i morgen. Så får jeg se hva han sier. Men kjenner jeg ham rett, spør han meg hva jeg tror skal gjøres????

Ta en konjakk hvis du har, det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like langt men har time hos legen i morgen. Så får jeg se hva han sier. Men kjenner jeg ham rett, spør han meg hva jeg tror skal gjøres????

Sleng spørsmålet tilbake til ham helt til han blir nødt til å tenke selv ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en konjakk hvis du har, det hjelper.

Jeg har ikke konjakk men har overveid å ta meg et par kjappe gammeldansk. Men i såfall venter jeg til etter legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke konjakk men har overveid å ta meg et par kjappe gammeldansk. Men i såfall venter jeg til etter legen.

Det fungerer ihvertfall hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...