punkyB Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 er absolutt tagbar. Passe sexy utseende , sexy stemme , passe slem. Sånn er det med den saken. Max kan bare gå og gjemme seg - han har ikke en sjans 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Litt for gammel for min del. Har navnet hans noen gang blitt sagt? 0 Siter
punkyB Skrevet 11. november 2003 Forfatter Skrevet 11. november 2003 Litt for gammel for min del. Har navnet hans noen gang blitt sagt? Han virkelige navn?? Eller det han heter i serien ?? For det trodde jeg var Mr. Big ..... *S* Han (Chris Noth) er faktisk nesten 50 år gammel. Tenk han for 10 år siden da ... :-) 0 Siter
naiv Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Selvsagt enig med deg. Max er ei klyse. Mr. Big er en mann. 0 Siter
Babette Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Hvem er det? Han med den store pikken i sex og singelliv som har vært mye sammen med Carrie. Han spiller også politimann i en action-serie. 0 Siter
flisa Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Han med den store pikken i sex og singelliv som har vært mye sammen med Carrie. Han spiller også politimann i en action-serie. har ikke sett det jeg. . sikkert en kanal jeg ikke har da - TV3? drittkanal....:-) 0 Siter
punkyB Skrevet 11. november 2003 Forfatter Skrevet 11. november 2003 Hvem er det? Han er med i sex&singelliv. Carrie har vært sammen med han før . 0 Siter
Babette Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 har ikke sett det jeg. . sikkert en kanal jeg ikke har da - TV3? drittkanal....:-) Ja, TV3 og TV 1000. Helt klart drittkanaler. Du går ikke glippe av noen ting. Jeg har sans for en annen skuespiller på TV3. Han spiller den ekle legen (den innfødte) i Everwood. Han er kjekk. Altså ikke hovedpersonen i serien, men rivalen. 0 Siter
Babette Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Han er med i sex&singelliv. Carrie har vært sammen med han før . Er det den svære pikken som tiltrekker deg? 0 Siter
punkyB Skrevet 11. november 2003 Forfatter Skrevet 11. november 2003 Er det den svære pikken som tiltrekker deg? Den har jeg ikke sett - men er den stor så er det jo aldeles ikke noe minus *S* 0 Siter
Babette Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Den har jeg ikke sett - men er den stor så er det jo aldeles ikke noe minus *S* Greit. Da setter jeg deg opp med Mr. Big. Eller var det Biggen fra Eldrebølgen du mente? 0 Siter
punkyB Skrevet 11. november 2003 Forfatter Skrevet 11. november 2003 Greit. Da setter jeg deg opp med Mr. Big. Eller var det Biggen fra Eldrebølgen du mente? Det var den sexy big - dra sex&singleliv helst ja *S* Gjerne en dobbel med Clooney - fixer du det? 0 Siter
Babette Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Det var den sexy big - dra sex&singleliv helst ja *S* Gjerne en dobbel med Clooney - fixer du det? Det var da veldig. Nei, du får bare en. Jeg synes disse sviskeprinsene dine er en smule dandy-aktige - trodde du foretrakk ekte mannfolk? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Han virkelige navn?? Eller det han heter i serien ?? For det trodde jeg var Mr. Big ..... *S* Han (Chris Noth) er faktisk nesten 50 år gammel. Tenk han for 10 år siden da ... :-) Trodde han ble kalt det fordi han har så stor .... hehe, kanskje noe jeg bare fikk for meg. Fornavnet hans da? 0 Siter
punkyB Skrevet 11. november 2003 Forfatter Skrevet 11. november 2003 Trodde han ble kalt det fordi han har så stor .... hehe, kanskje noe jeg bare fikk for meg. Fornavnet hans da? Du og Babette har noen skikkelige dirty hjerner altså !!!! *S* Har aldri hørt noe annet navn enn Mr.Big jeg - nå begynner jeg jaggu å lur hvorfor hankalles det .... hmmm.... 0 Siter
punkyB Skrevet 11. november 2003 Forfatter Skrevet 11. november 2003 Det var da veldig. Nei, du får bare en. Jeg synes disse sviskeprinsene dine er en smule dandy-aktige - trodde du foretrakk ekte mannfolk? Jeg synes Kiefer Sutherland er ganske sexy og da !! Hjelper det??? *S* 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Du og Babette har noen skikkelige dirty hjerner altså !!!! *S* Har aldri hørt noe annet navn enn Mr.Big jeg - nå begynner jeg jaggu å lur hvorfor hankalles det .... hmmm.... Jeg var helt sikker på det ;o) Kanskje jeg bare tenker sånn.... Men det er aldri noen som har kalt han mr.big til han liksom... 0 Siter
Babette Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Jeg synes Kiefer Sutherland er ganske sexy og da !! Hjelper det??? *S* Ja, det hjelper en god del. Han er ikke så glattstriglet. Jeg kan ta faren, og så går vi ut alle fire? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.