Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er absolutt tagbar.

Passe sexy utseende , sexy stemme , passe slem.

Sånn er det med den saken. Max kan bare gå og gjemme seg - han har ikke en sjans

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt for gammel for min del.

Har navnet hans noen gang blitt sagt?

Skrevet

Litt for gammel for min del.

Har navnet hans noen gang blitt sagt?

Han virkelige navn?? Eller det han heter i serien ?? For det trodde jeg var Mr. Big ..... *S*

Han (Chris Noth) er faktisk nesten 50 år gammel. Tenk han for 10 år siden da ... :-)

Skrevet

Hvem er det?

Han med den store pikken i sex og singelliv som har vært mye sammen med Carrie.

Han spiller også politimann i en action-serie.

Skrevet

Han med den store pikken i sex og singelliv som har vært mye sammen med Carrie.

Han spiller også politimann i en action-serie.

har ikke sett det jeg. . sikkert en kanal jeg ikke har da - TV3?

drittkanal....:-)

Skrevet

Hvem er det?

Han er med i sex&singelliv. Carrie har vært sammen med han før .

Skrevet

har ikke sett det jeg. . sikkert en kanal jeg ikke har da - TV3?

drittkanal....:-)

Ja, TV3 og TV 1000. Helt klart drittkanaler. Du går ikke glippe av noen ting.

Jeg har sans for en annen skuespiller på TV3. Han spiller den ekle legen (den innfødte) i Everwood. Han er kjekk. Altså ikke hovedpersonen i serien, men rivalen.

Skrevet

Han er med i sex&singelliv. Carrie har vært sammen med han før .

Er det den svære pikken som tiltrekker deg?

Skrevet

Er det den svære pikken som tiltrekker deg?

Den har jeg ikke sett - men er den stor så er det jo aldeles ikke noe minus *S*

Skrevet

Den har jeg ikke sett - men er den stor så er det jo aldeles ikke noe minus *S*

Greit. Da setter jeg deg opp med Mr. Big. Eller var det Biggen fra Eldrebølgen du mente?

Skrevet

Greit. Da setter jeg deg opp med Mr. Big. Eller var det Biggen fra Eldrebølgen du mente?

Det var den sexy big - dra sex&singleliv helst ja *S* Gjerne en dobbel med Clooney - fixer du det?

Skrevet

Det var den sexy big - dra sex&singleliv helst ja *S* Gjerne en dobbel med Clooney - fixer du det?

Det var da veldig. Nei, du får bare en. Jeg synes disse sviskeprinsene dine er en smule dandy-aktige - trodde du foretrakk ekte mannfolk?

Skrevet

Han virkelige navn?? Eller det han heter i serien ?? For det trodde jeg var Mr. Big ..... *S*

Han (Chris Noth) er faktisk nesten 50 år gammel. Tenk han for 10 år siden da ... :-)

Trodde han ble kalt det fordi han har så stor .... hehe, kanskje noe jeg bare fikk for meg.

Fornavnet hans da?

Skrevet

Trodde han ble kalt det fordi han har så stor .... hehe, kanskje noe jeg bare fikk for meg.

Fornavnet hans da?

Du og Babette har noen skikkelige dirty hjerner altså !!!! *S*

Har aldri hørt noe annet navn enn Mr.Big jeg - nå begynner jeg jaggu å lur hvorfor hankalles det .... hmmm....

Skrevet

Det var da veldig. Nei, du får bare en. Jeg synes disse sviskeprinsene dine er en smule dandy-aktige - trodde du foretrakk ekte mannfolk?

Jeg synes Kiefer Sutherland er ganske sexy og da !! Hjelper det??? *S*

Skrevet

Du og Babette har noen skikkelige dirty hjerner altså !!!! *S*

Har aldri hørt noe annet navn enn Mr.Big jeg - nå begynner jeg jaggu å lur hvorfor hankalles det .... hmmm....

Jeg var helt sikker på det ;o) Kanskje jeg bare tenker sånn.... Men det er aldri noen som har kalt han mr.big til han liksom...

Skrevet

Jeg synes Kiefer Sutherland er ganske sexy og da !! Hjelper det??? *S*

Ja, det hjelper en god del. Han er ikke så glattstriglet. Jeg kan ta faren, og så går vi ut alle fire?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...