Gjest Jeg har talt! Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Det er så mange som sier at Kathrine godt kunne ha mistet noen kilo, og hun er rett og slett litt for stor. Javel? For stor for hva? Og sammenlignet med hvem? Marie? For Marie er jo bare perfekt, men det er ytterst få som ser ut slik Marie gjør. Ja, hun er nydelig og heldig. Men slutt å kritisere andre av den grunn. Hva får dere til å si at Kathrine er for stor? jeg syns hun er nydelig, og jommen må gutta og synes det : Iallefall har Max synest hun har vært så deilig at han vurderte å bli kjæresten hennes. Skjerp dere, alle kritikere. Og skjerp dere også med all kritikken av Marie. Alle sier hun er en sukkersøt, dum, blond Barbie. Vel, jeg tror Marie er søt og snill, jeg, men så altfor mange missunnelige jenter "der ute" tåler ikke at noen er penere enn dem, og leter derfor etter det de kan kritisere - om det så skulle være lilletåa. Men hos Marie, er det hele henne. Hun er rett og slett for pen for de normale trauste jentene her i landet. Slapp av, da. Joda, hun er for bleket på tannraden, og kanskje skifter hun linser i blant - men er hun dum av den grunn? Missunnelse heter dette. konklusjon: Både hun og Kathrine er nydelige jenter - enten den ene veier så og så mye og den nadre har sånne linser... Så det! 0 Siter
naiv Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 'Missunnelse heter dette' Nei, det skrives misunnelse. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Jeg er gutt og derfor kan det vel sies at jeg kan se ganske objektivt på det her? Jeg mener, jeg har tross alt ingen grunn til å være misunnelig på denne jenta. Jeg vil ikke se ut som henne. Det må først sies at jeg aldri har sett på ungkaren, ei heller hørt om dama du nevner før jeg leste innlegget ditt. Et raskt søk fikk meg til å komme fram til denne jenta: http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/bilder_ccr/article128789.ece?show=7 Jeg går ut fra at det er hun du mener selv om du skrev fornavnet hennes med k i stedet for c? Isåfall må jeg jo bare få si: Fy faen for et kvinnemenneske. Eller... Kvinnemenneske blir kanskje feil ord å bruke. Dette ser ut som en plastdukke. Er det det? Jeg er litt i tvil om dette er en voksfigur eller et vanlig kvinnfolk. Er det et vanlig kvinnfolk så ser det i det minste ut som om hun har fått sin del av plastisk kirurgi. Men hun ser jo ikke akkurat stor ut på bildet der, dog vet jo ikke jeg. For alt jeg vet raver hun 201 cm over bakken. Jeg bladde for øvrig gjennom resten av bildene der, og jeg som trodde at denne skapningen hadde fått velge å vrake i fotomodeller. Det var ikke tilfelle, ser jeg. Med unntak av nummer 6 i billedserien der, samt nummer 11 (muligens) så er det i hvert fall ikke mye billedskjønnhet å spore blant utvalget stakkaren måtte velge i. Og når man i tillegg ikke kan gjøre annet enn å tenke at jenter som stiller opp i et så patetisk show som det her, og regelrett stiller seg til disposisjon for en mann - til utdriting for hele Norges land - må være fullstendig uten noe som helt tegn til intelligent liv, så må denne fyren ha sliti litt. Daakar. Summa sumarum betyr dette at denne fyren hadde et helvetes dårlig utvalgt. Greit nok at de må være tjukke i hue, men de er jo ikke engang spesielt vakre. Og nei: Jeg sier ikke dette fordi jeg er misunnelig. Jeg så et bilde av denne mannen i bar overkropp, og syntes faktisk han så jævla bra ut. Men det må selvsagt sies at jeg ikke har sett showet og bilder kan lyve. 0 Siter
Gjest Destiny Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Jeg er gutt og derfor kan det vel sies at jeg kan se ganske objektivt på det her? Jeg mener, jeg har tross alt ingen grunn til å være misunnelig på denne jenta. Jeg vil ikke se ut som henne. Det må først sies at jeg aldri har sett på ungkaren, ei heller hørt om dama du nevner før jeg leste innlegget ditt. Et raskt søk fikk meg til å komme fram til denne jenta: http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/bilder_ccr/article128789.ece?show=7 Jeg går ut fra at det er hun du mener selv om du skrev fornavnet hennes med k i stedet for c? Isåfall må jeg jo bare få si: Fy faen for et kvinnemenneske. Eller... Kvinnemenneske blir kanskje feil ord å bruke. Dette ser ut som en plastdukke. Er det det? Jeg er litt i tvil om dette er en voksfigur eller et vanlig kvinnfolk. Er det et vanlig kvinnfolk så ser det i det minste ut som om hun har fått sin del av plastisk kirurgi. Men hun ser jo ikke akkurat stor ut på bildet der, dog vet jo ikke jeg. For alt jeg vet raver hun 201 cm over bakken. Jeg bladde for øvrig gjennom resten av bildene der, og jeg som trodde at denne skapningen hadde fått velge å vrake i fotomodeller. Det var ikke tilfelle, ser jeg. Med unntak av nummer 6 i billedserien der, samt nummer 11 (muligens) så er det i hvert fall ikke mye billedskjønnhet å spore blant utvalget stakkaren måtte velge i. Og når man i tillegg ikke kan gjøre annet enn å tenke at jenter som stiller opp i et så patetisk show som det her, og regelrett stiller seg til disposisjon for en mann - til utdriting for hele Norges land - må være fullstendig uten noe som helt tegn til intelligent liv, så må denne fyren ha sliti litt. Daakar. Summa sumarum betyr dette at denne fyren hadde et helvetes dårlig utvalgt. Greit nok at de må være tjukke i hue, men de er jo ikke engang spesielt vakre. Og nei: Jeg sier ikke dette fordi jeg er misunnelig. Jeg så et bilde av denne mannen i bar overkropp, og syntes faktisk han så jævla bra ut. Men det må selvsagt sies at jeg ikke har sett showet og bilder kan lyve. Det er hun andre. Nr. 1 i serien 0 Siter
Gjest kaisa l Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Jeg er gutt og derfor kan det vel sies at jeg kan se ganske objektivt på det her? Jeg mener, jeg har tross alt ingen grunn til å være misunnelig på denne jenta. Jeg vil ikke se ut som henne. Det må først sies at jeg aldri har sett på ungkaren, ei heller hørt om dama du nevner før jeg leste innlegget ditt. Et raskt søk fikk meg til å komme fram til denne jenta: http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/bilder_ccr/article128789.ece?show=7 Jeg går ut fra at det er hun du mener selv om du skrev fornavnet hennes med k i stedet for c? Isåfall må jeg jo bare få si: Fy faen for et kvinnemenneske. Eller... Kvinnemenneske blir kanskje feil ord å bruke. Dette ser ut som en plastdukke. Er det det? Jeg er litt i tvil om dette er en voksfigur eller et vanlig kvinnfolk. Er det et vanlig kvinnfolk så ser det i det minste ut som om hun har fått sin del av plastisk kirurgi. Men hun ser jo ikke akkurat stor ut på bildet der, dog vet jo ikke jeg. For alt jeg vet raver hun 201 cm over bakken. Jeg bladde for øvrig gjennom resten av bildene der, og jeg som trodde at denne skapningen hadde fått velge å vrake i fotomodeller. Det var ikke tilfelle, ser jeg. Med unntak av nummer 6 i billedserien der, samt nummer 11 (muligens) så er det i hvert fall ikke mye billedskjønnhet å spore blant utvalget stakkaren måtte velge i. Og når man i tillegg ikke kan gjøre annet enn å tenke at jenter som stiller opp i et så patetisk show som det her, og regelrett stiller seg til disposisjon for en mann - til utdriting for hele Norges land - må være fullstendig uten noe som helt tegn til intelligent liv, så må denne fyren ha sliti litt. Daakar. Summa sumarum betyr dette at denne fyren hadde et helvetes dårlig utvalgt. Greit nok at de må være tjukke i hue, men de er jo ikke engang spesielt vakre. Og nei: Jeg sier ikke dette fordi jeg er misunnelig. Jeg så et bilde av denne mannen i bar overkropp, og syntes faktisk han så jævla bra ut. Men det må selvsagt sies at jeg ikke har sett showet og bilder kan lyve. For en utrolig lang og kjedelig bla-bla-bla, som ikke svarte skikkelig på innlegg-skriverens spørsmål en gang. Typisk ... 0 Siter
Gjest fantastiske meg Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 'Missunnelse heter dette' Nei, det skrives misunnelse. Oi, så morsom du er... 0 Siter
siriil Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 'Missunnelse heter dette' Nei, det skrives misunnelse. Enten vedkommende skrev missunelse eller misunnelse !! så tror jeg det fleste her forsto det. SLUTT MED DENNE FORDØMTE PIRKINGEN PÅ SKRIVEFEIL. 0 Siter
Gjest nickno Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Jeg er ikke helt enig med deg jeg altså, jeg syns Marie virker en smule doll. Hun svarer ikke på spørsmålene til Max til og med ikke når reporten og Max prøvde å spørre henne om hvorfor hun ikke hadde svart når Max hadde ringt når de hadde blitt sammen osv. Hun var egentlig ikke interessert i Max, kun i å få eksponert seg på tv. Det syns jeg er beregnende når hun vet at Max var der for å finne en å gifte seg med. 0 Siter
Gjest Jeg har talt! Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Jeg er ikke helt enig med deg jeg altså, jeg syns Marie virker en smule doll. Hun svarer ikke på spørsmålene til Max til og med ikke når reporten og Max prøvde å spørre henne om hvorfor hun ikke hadde svart når Max hadde ringt når de hadde blitt sammen osv. Hun var egentlig ikke interessert i Max, kun i å få eksponert seg på tv. Det syns jeg er beregnende når hun vet at Max var der for å finne en å gifte seg med. Hvordan vet du at hun egentlig ikke var interessert i Max? Mulig du har rett, men jeg syns bare hun har fått sykt mye pepper.. Og joda, litt dollete er hun jo. Hm, har både Max og programlederen spurt henne hvorfor hun har vært avvisende? Hm, hvor så du det? Ikke på nyhetene på TvN hvertfall! Der spurte ikke noen programleder om noenting, men Max ytret at "alt var feil fra begynnelsen av". Kanskje han innså raskt at han tok et feil valg? Hm. Synd det greiene der. Særlig om du faktisk har rett. Men jeg syns hun så forelsket ut, jeg. Og han og. Hvem var det forresten som ville ut av forholdet? Det skle ut sier Max, og han ble lei av for lite kontakt. Men var det egentlig han eller hun som brøt det hele? 0 Siter
Gjest nickno Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Hvordan vet du at hun egentlig ikke var interessert i Max? Mulig du har rett, men jeg syns bare hun har fått sykt mye pepper.. Og joda, litt dollete er hun jo. Hm, har både Max og programlederen spurt henne hvorfor hun har vært avvisende? Hm, hvor så du det? Ikke på nyhetene på TvN hvertfall! Der spurte ikke noen programleder om noenting, men Max ytret at "alt var feil fra begynnelsen av". Kanskje han innså raskt at han tok et feil valg? Hm. Synd det greiene der. Særlig om du faktisk har rett. Men jeg syns hun så forelsket ut, jeg. Og han og. Hvem var det forresten som ville ut av forholdet? Det skle ut sier Max, og han ble lei av for lite kontakt. Men var det egentlig han eller hun som brøt det hele? Nei selvfølgelig kan jeg ikke vite hva noen tenker inne i sitt hode, men man kan jo trekke noen slutninger. De kan jo selvfølgelig være rette eller gale. Jeg har kanskje trukket litt raske konklusjoner av intervjuet på TvNorge, men jeg er sikker på at det er det som kommer fram neste mandag. Marie virket rimelig avvisende spør du meg, Max spurte jo til og med i et program om hun ville være med han å seile/reise verden rundt og da sa hun noe om at man måtte kunne gjøre ting hver for seg også, altså sånn jeg tolket det: "NEI" 0 Siter
naiv Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Enten vedkommende skrev missunelse eller misunnelse !! så tror jeg det fleste her forsto det. SLUTT MED DENNE FORDØMTE PIRKINGEN PÅ SKRIVEFEIL. Og hva slags type innlegg skrev du.. ?? 0 Siter
Gjest Odette Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 For en utrolig lang og kjedelig bla-bla-bla, som ikke svarte skikkelig på innlegg-skriverens spørsmål en gang. Typisk ... Det er jo litt vanskelig å si om hun er for stor eller ikke ut ifra det bildet. Vi ser jo bare hodet og litt av overkroppen. Vel, jeg er enig i at hun er stygg som juling. 0 Siter
Gjest nickno Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Det er jo litt vanskelig å si om hun er for stor eller ikke ut ifra det bildet. Vi ser jo bare hodet og litt av overkroppen. Vel, jeg er enig i at hun er stygg som juling. Det bildet som SierDuDet har lagt ut er jo feil Kathrine! 0 Siter
Gjest oppgittt Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Det er jo litt vanskelig å si om hun er for stor eller ikke ut ifra det bildet. Vi ser jo bare hodet og litt av overkroppen. Vel, jeg er enig i at hun er stygg som juling. ...er da ikke stygg, ærlig talt folkens! 0 Siter
Gjest Odette Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Det bildet som SierDuDet har lagt ut er jo feil Kathrine! OK, da skal jeg ikke uttale meg, siden jeg ikke har sett henne :-) 0 Siter
Gjest nickno Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 OK, da skal jeg ikke uttale meg, siden jeg ikke har sett henne :-) http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/bilder_ccr/article128789.ece?show=1 Lite og ikke så veldig fint bilde, men dette er riktig Kathrine. 0 Siter
Gjest Odette Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/bilder_ccr/article128789.ece?show=1 Lite og ikke så veldig fint bilde, men dette er riktig Kathrine. Ikke noe spesielt ved henne heller. Ser ut som en slik bimbo med platinableket hår, solariumsbrun, oversminket osv. Sikkert bare luft i huet. Kan fortsatt ikke se om hun er stor eller ikke på bildet. 0 Siter
Babette Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Jeg er ikke helt enig med deg jeg altså, jeg syns Marie virker en smule doll. Hun svarer ikke på spørsmålene til Max til og med ikke når reporten og Max prøvde å spørre henne om hvorfor hun ikke hadde svart når Max hadde ringt når de hadde blitt sammen osv. Hun var egentlig ikke interessert i Max, kun i å få eksponert seg på tv. Det syns jeg er beregnende når hun vet at Max var der for å finne en å gifte seg med. Det er jo også mulig at hun var forelsket, men at forelskelsen gikk over uten å gå over i noe dypere. Sånt skjer. At forelskelsen tar feil, rett og slett. Når det er sagt tror jeg det er rimelig liten sjanse for at dette programkonseptet skal resultere i ekte kjærlighet. Da skal man ha råflaks. Og jeg tror det er spesielt vanskelig for de som kappes om å bli valgt. De kan bli så fokusert på "ta meg, velg meg" at det overskygger det meste. Konkurranseaspektet blir så dominerende at de glemmer å spørre seg selv om de er seriøst interessert i vedkommende. På meg virket det som om Max rent fornuftsmessig innså at han burde velge K, men samtidig var han forelsket i M. Og er man forelsket, klarer man ikke å velge en annen. Det er jo heller ikke slik at man blir forelsket i den man synes er penest i verden eller har de mest fortreffelige egenskapene. 0 Siter
Babette Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Ikke noe spesielt ved henne heller. Ser ut som en slik bimbo med platinableket hår, solariumsbrun, oversminket osv. Sikkert bare luft i huet. Kan fortsatt ikke se om hun er stor eller ikke på bildet. Kanskje Se og hør ligger på nettet? Hun viser fram deler av kroppen sin i weekend-utgaven. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.