tjohei Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Jeg er ikke helt enig med deg jeg altså, jeg syns Marie virker en smule doll. Hun svarer ikke på spørsmålene til Max til og med ikke når reporten og Max prøvde å spørre henne om hvorfor hun ikke hadde svart når Max hadde ringt når de hadde blitt sammen osv. Hun var egentlig ikke interessert i Max, kun i å få eksponert seg på tv. Det syns jeg er beregnende når hun vet at Max var der for å finne en å gifte seg med. Kan jo godt forstå Marie også da. Max virker jo veldig "innpåsliten" skal bare kose og kose. Det kan jo lett bli for mye og man går lei og får ikke puste. Grunnen til at det ikke gikk var at han ville være mer sammen med henne og hun ville ha litt mer armslag. Synes ikke det er rart. Synes Max virker litt for klengete til å være mann. 0 Siter
Gjest tror det Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Jeg er gutt og derfor kan det vel sies at jeg kan se ganske objektivt på det her? Jeg mener, jeg har tross alt ingen grunn til å være misunnelig på denne jenta. Jeg vil ikke se ut som henne. Det må først sies at jeg aldri har sett på ungkaren, ei heller hørt om dama du nevner før jeg leste innlegget ditt. Et raskt søk fikk meg til å komme fram til denne jenta: http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/bilder_ccr/article128789.ece?show=7 Jeg går ut fra at det er hun du mener selv om du skrev fornavnet hennes med k i stedet for c? Isåfall må jeg jo bare få si: Fy faen for et kvinnemenneske. Eller... Kvinnemenneske blir kanskje feil ord å bruke. Dette ser ut som en plastdukke. Er det det? Jeg er litt i tvil om dette er en voksfigur eller et vanlig kvinnfolk. Er det et vanlig kvinnfolk så ser det i det minste ut som om hun har fått sin del av plastisk kirurgi. Men hun ser jo ikke akkurat stor ut på bildet der, dog vet jo ikke jeg. For alt jeg vet raver hun 201 cm over bakken. Jeg bladde for øvrig gjennom resten av bildene der, og jeg som trodde at denne skapningen hadde fått velge å vrake i fotomodeller. Det var ikke tilfelle, ser jeg. Med unntak av nummer 6 i billedserien der, samt nummer 11 (muligens) så er det i hvert fall ikke mye billedskjønnhet å spore blant utvalget stakkaren måtte velge i. Og når man i tillegg ikke kan gjøre annet enn å tenke at jenter som stiller opp i et så patetisk show som det her, og regelrett stiller seg til disposisjon for en mann - til utdriting for hele Norges land - må være fullstendig uten noe som helt tegn til intelligent liv, så må denne fyren ha sliti litt. Daakar. Summa sumarum betyr dette at denne fyren hadde et helvetes dårlig utvalgt. Greit nok at de må være tjukke i hue, men de er jo ikke engang spesielt vakre. Og nei: Jeg sier ikke dette fordi jeg er misunnelig. Jeg så et bilde av denne mannen i bar overkropp, og syntes faktisk han så jævla bra ut. Men det må selvsagt sies at jeg ikke har sett showet og bilder kan lyve. Det må vel også tilføyes at du er bifil? 0 Siter
Gjest Jeg har talt! Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Jeg er gutt og derfor kan det vel sies at jeg kan se ganske objektivt på det her? Jeg mener, jeg har tross alt ingen grunn til å være misunnelig på denne jenta. Jeg vil ikke se ut som henne. Det må først sies at jeg aldri har sett på ungkaren, ei heller hørt om dama du nevner før jeg leste innlegget ditt. Et raskt søk fikk meg til å komme fram til denne jenta: http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/bilder_ccr/article128789.ece?show=7 Jeg går ut fra at det er hun du mener selv om du skrev fornavnet hennes med k i stedet for c? Isåfall må jeg jo bare få si: Fy faen for et kvinnemenneske. Eller... Kvinnemenneske blir kanskje feil ord å bruke. Dette ser ut som en plastdukke. Er det det? Jeg er litt i tvil om dette er en voksfigur eller et vanlig kvinnfolk. Er det et vanlig kvinnfolk så ser det i det minste ut som om hun har fått sin del av plastisk kirurgi. Men hun ser jo ikke akkurat stor ut på bildet der, dog vet jo ikke jeg. For alt jeg vet raver hun 201 cm over bakken. Jeg bladde for øvrig gjennom resten av bildene der, og jeg som trodde at denne skapningen hadde fått velge å vrake i fotomodeller. Det var ikke tilfelle, ser jeg. Med unntak av nummer 6 i billedserien der, samt nummer 11 (muligens) så er det i hvert fall ikke mye billedskjønnhet å spore blant utvalget stakkaren måtte velge i. Og når man i tillegg ikke kan gjøre annet enn å tenke at jenter som stiller opp i et så patetisk show som det her, og regelrett stiller seg til disposisjon for en mann - til utdriting for hele Norges land - må være fullstendig uten noe som helt tegn til intelligent liv, så må denne fyren ha sliti litt. Daakar. Summa sumarum betyr dette at denne fyren hadde et helvetes dårlig utvalgt. Greit nok at de må være tjukke i hue, men de er jo ikke engang spesielt vakre. Og nei: Jeg sier ikke dette fordi jeg er misunnelig. Jeg så et bilde av denne mannen i bar overkropp, og syntes faktisk han så jævla bra ut. Men det må selvsagt sies at jeg ikke har sett showet og bilder kan lyve. Dette er feil Kathrine, SDD!! Denne damen du har funnet er ikke så pen, nei, det er jeg enig i. Men Kathrine som heter Hagmann til etternavn er skikkelig søt- Let etter henne, du. 0 Siter
Gjest morten,26 Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/bilder_ccr/article128789.ece?show=1 Lite og ikke så veldig fint bilde, men dette er riktig Kathrine. Av disse damene er jeg faktisk enig med SDD. Nr 6 og 11 er penest, og 12 ser bra ut på bilde, men jeg så henne på tv og hun så virkelig ikke bra ut. Mon tro om SDD liker brunetter? ;-) 0 Siter
tjohei Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Av disse damene er jeg faktisk enig med SDD. Nr 6 og 11 er penest, og 12 ser bra ut på bilde, men jeg så henne på tv og hun så virkelig ikke bra ut. Mon tro om SDD liker brunetter? ;-) Synes ikke nr. 11 var noe pen da. Litt skeiv i ansiktet. 0 Siter
Reg@l Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Kan jo godt forstå Marie også da. Max virker jo veldig "innpåsliten" skal bare kose og kose. Det kan jo lett bli for mye og man går lei og får ikke puste. Grunnen til at det ikke gikk var at han ville være mer sammen med henne og hun ville ha litt mer armslag. Synes ikke det er rart. Synes Max virker litt for klengete til å være mann. Det lille jeg har sett av han (men likevel mer enn nok) får meg til å lure på om han i det hele tatt ER mann... 0 Siter
morsan Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Jeg skulle gjerne hatt slik kropp…. Selv da jeg var på hennes alder! Hun stilte ikke opp i noen modellkonkurranse heller da! Og sammenlignet med såkalt vanlige jenter synes jeg Kathrine er mer enn bra nok! Og bare for å ha sagt det: Selv om Marie nok er ENDA finere i kroppen, får hun minuspoeng for alt for solariumsbrunt fjes og nesten selvlysende, åpenbart blekede tenner. 0 Siter
siriil Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Og hva slags type innlegg skrev du.. ?? *ler* Jeg skrev ikke innlegg, jeg bare kjeftet på deg jeg. : - ) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Det må vel også tilføyes at du er bifil? Og nekrofil. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Dette er feil Kathrine, SDD!! Denne damen du har funnet er ikke så pen, nei, det er jeg enig i. Men Kathrine som heter Hagmann til etternavn er skikkelig søt- Let etter henne, du. Aha, hun var ikke så gæærn. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Dette er feil Kathrine, SDD!! Denne damen du har funnet er ikke så pen, nei, det er jeg enig i. Men Kathrine som heter Hagmann til etternavn er skikkelig søt- Let etter henne, du. Hmmm, hun var da faktisk veldig søt. Så et nytt bilde av henne nå. Enig med deg. Disse kvinnfolka som sier noe annet har mindreverdighetskomplekser. 0 Siter
naiv Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Hadde jeg vært Kathrine ville jeg selvsagt ikke hatt Max nå. En mann som ikke greier å bestemme seg før i aller siste liten, er da ikke noe å juble over. Slik bør en da kjenne. Jeg ville ikke hatt en mann som nærmest Ellet Mellet om hvilken jente han skulle velge. Og så går han og frir til den jenta som kom best ut i den regla. My ass, ass. 0 Siter
Gjest tror det Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Og nekrofil. overrasker meg ikke. 0 Siter
tjohei Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Jeg skulle gjerne hatt slik kropp…. Selv da jeg var på hennes alder! Hun stilte ikke opp i noen modellkonkurranse heller da! Og sammenlignet med såkalt vanlige jenter synes jeg Kathrine er mer enn bra nok! Og bare for å ha sagt det: Selv om Marie nok er ENDA finere i kroppen, får hun minuspoeng for alt for solariumsbrunt fjes og nesten selvlysende, åpenbart blekede tenner. pluss at hun har tatovering og kreppa hår. Harry spør du meg. 0 Siter
Anki Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Kathrine for stor? Nei herlighet, hun er da slank hun. Det eneste jeg har reagert på er holdningen hennes, at hun blir litt "lut". Men jeg syns i alle fall at hun er pen og at hun er slank 0 Siter
Gjest Odette Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Hmmm, hun var da faktisk veldig søt. Så et nytt bilde av henne nå. Enig med deg. Disse kvinnfolka som sier noe annet har mindreverdighetskomplekser. Når jeg ser dette bildet: http://www.moss-dagblad.no/lokalnytt/article792750.ece er faktisk også jeg enig i at hun er pen. På dette bildet ser hun ganske normal ut også, ikke så altfor oppdollet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.