Gå til innhold

Mangel på ungkarssladder! :-)

Anbefalte innlegg

Så på Absolutt på tv2 i dag, der de hadde intervjuet Kathrine fra Ungkaren. Og hun snakket om hvor pinlig det var for Max og Marie at de hadde gått fra hverandre etter bare to uker...? Som om det var noe alle visste...? Jeg mener - vet vi det? :-) Han (Max) er angivelig i USA med "sin nye flamme".

Kom gjerne med oppklarende sladder!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126138-mangel-p%C3%A5-ungkarssladder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste et sted her inne at Kathrine skal få sitt eget Ungkarskvinnen-program!

Om det er svada eller ikke kan jeg jo ikke si, men hun og Max ble begge intervjuet på P4 i dag. Max sa til K; Ja, jeg hører det skjer en del med deg om dagen? K avbrøt raskt og skiftet tema tvert.. Så kanskje det er noe i ryktene? :-)

Leste et sted her inne at Kathrine skal få sitt eget Ungkarskvinnen-program!

Om det er svada eller ikke kan jeg jo ikke si, men hun og Max ble begge intervjuet på P4 i dag. Max sa til K; Ja, jeg hører det skjer en del med deg om dagen? K avbrøt raskt og skiftet tema tvert.. Så kanskje det er noe i ryktene? :-)

På sone2 sa Kathrine at hun hadde takket blankt nei til ungkarskvinnen.

Gjest kaisaliten

At Max og Marie gjorde det slutt etter kort tid var på nyhetene på TvNorge i går, i ca alle aviser i går og i dag, og ble sagt rett etter programmet i går som en slags reklame for nyhetene på tvnorge.

I Dagbladet i dag står det om at Max HAR ny flamme som heter Ida. Hun er skilt og er siv.ing. De to var visstnok i New York sammen.

Tror Max tidligere har uttalt at han helst ikke ville ha en skilt dame? men selv har han jo vært samboer i 10 år...

Jaja, utrolig masete alt dette. men litt gøy og.

Ps. PÅ dagbladets nettsider er Ida avbildet. ser ut som en blanding av ett eller annet østen-aktig noe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...