Gå til innhold

NRK1 og kabeltv...

Anbefalte innlegg

Gjest kaisaliten
Skrevet

Har endelig fått kabeltv i min nye leilighet. Supert! MEn den eneste kanalen som er drittdårlig på tvn, er NRK1. Hva kommer det av? Og er det vanlig, da...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn skal det ikke være.

Har du sett om du finner NRK1 på andre kanaler? Hvertfall hos meg kan jeg finne NRK flere steder.

Ring kabel-selskapet evnt.

Skrevet

Har du kabel fra UPC? Det er nesten alltid en kanal som er vesentlig dårligere hos UPC. Hos meg er det som oftest Sverige-1, men av og til blir NRK1 eller NRK2 så dårlig at det knapt går an å se på.

Gjest kaisaliten
Skrevet

Har du kabel fra UPC? Det er nesten alltid en kanal som er vesentlig dårligere hos UPC. Hos meg er det som oftest Sverige-1, men av og til blir NRK1 eller NRK2 så dårlig at det knapt går an å se på.

Ja, det er UPC. Tidligere var det Sverige 1 som var helt elendig. Nå er det NRK 1...

Kanskje jeg skal ta kontakt med dem, da. Har prøvd søke meg til bedre NRK på andre kanaler... :-(

Skrevet

Ja, det er UPC. Tidligere var det Sverige 1 som var helt elendig. Nå er det NRK 1...

Kanskje jeg skal ta kontakt med dem, da. Har prøvd søke meg til bedre NRK på andre kanaler... :-(

Ja, vi burde klage. Jeg har vel ikke tatt dette så høytidelig ettersom jeg ser veldig lite på TV. Men når jeg nå først sitter der, så er det forbasket irriterende.

En annen ting som irriterer meg er at lydvolumet er så forskjellig fra kanal til kanal. Hvis man har normal lyd på NRK1, og så bytter til STV2, så får man jo lydsjokk før man får kastet seg over lydknappen og skrudd ned.

Skrevet

Hos meg er svensk tv1 dårlig. Tidligere var det tv3.

Men jeg hadde prøvd å søke meg fram og sett om jeg fant nrk bedre et annet sted

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...