Gå til innhold

NRK1 og kabeltv...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kaisaliten

Har du kabel fra UPC? Det er nesten alltid en kanal som er vesentlig dårligere hos UPC. Hos meg er det som oftest Sverige-1, men av og til blir NRK1 eller NRK2 så dårlig at det knapt går an å se på.

Ja, det er UPC. Tidligere var det Sverige 1 som var helt elendig. Nå er det NRK 1...

Kanskje jeg skal ta kontakt med dem, da. Har prøvd søke meg til bedre NRK på andre kanaler... :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126179-nrk1-og-kabeltv/#findComment-766768
Del på andre sider

Ja, det er UPC. Tidligere var det Sverige 1 som var helt elendig. Nå er det NRK 1...

Kanskje jeg skal ta kontakt med dem, da. Har prøvd søke meg til bedre NRK på andre kanaler... :-(

Ja, vi burde klage. Jeg har vel ikke tatt dette så høytidelig ettersom jeg ser veldig lite på TV. Men når jeg nå først sitter der, så er det forbasket irriterende.

En annen ting som irriterer meg er at lydvolumet er så forskjellig fra kanal til kanal. Hvis man har normal lyd på NRK1, og så bytter til STV2, så får man jo lydsjokk før man får kastet seg over lydknappen og skrudd ned.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126179-nrk1-og-kabeltv/#findComment-766807
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...