Gå til innhold

Hvordan takler du bedrevitere?

Anbefalte innlegg

Jeg takler dem nemlig IKKE. Blir så provosert av slike folk som sitter og tror de vet bedre enn alle andre, har opplevd mye mer bla bla bla...

Har nettopp vært i en samtale med en dame som hadde vært i Asia for første gang. Hun la ut om landet, og når jeg spurt e forsiktig "gikk de med sånne eller sånne klær der du var...?" så fikk jeg en lang utgreining om historien fra tilbake til 1800-tallet. Det var da steike ikke det jeg spurte om.

Saken er også den at dette var første gang hun var der, og jeg har vært i samtlige land i Asia men tror du hun brydde seg om mine meninger? Neida, hun visste selvsagt alt mye bedre enn en som selv har bodd der...

Dette er bare et eksempel på en bedreviter. Jeg blir så hissig. Mon tro hva det kommer av at enkelte tror de er verdensmestere?

Grrr..

Hvordan takler du dem? og går det i det hele tatt an å stoppe dem?

Grrrr igjen.

Når alt kommer til at, så pleier jeg faktisk bare sitte der og smile og ikke følge helt med. Jeg vet jo hva vedkommende snakker om, og syns ikke det er så intereessant når det kommer fra en slik person. DET er provoseremde for den personen, det. Utrolig kult å se ansiktsutrykket når de ser at du ser ut vinduet eller på klokka ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126203-hvordan-takler-du-bedrevitere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...