Gå til innhold

Går det an å bli ansiktsmodell?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ukjent i dag

Jada ; om reklamemodell for eksempel!

Dette modellbyrået kan jeg i alle fall anbefale , har bare gode erfaringer med dem :http://www.prestige.no/model.html

Lykke til

Kult! Takker, dette skal jeg gjøre. Men vet du om det er lurt å ringe dem før jeg bare sender inn en haug av bilder?

:-) Takk for tipset- Jeg bor i Stavanger, så dette var kanskej ikke dumt..

Kult! Takker, dette skal jeg gjøre. Men vet du om det er lurt å ringe dem før jeg bare sender inn en haug av bilder?

:-) Takk for tipset- Jeg bor i Stavanger, så dette var kanskej ikke dumt..

Vet ikke helt.

Jeg ble for noen år siden stoppet av hennes fotograf på Kvadrat , som spurte om han kunne få ta noen prøvebilder av meg.

Noen av de beste bildene sendte jeg henne , så ringte hun meg opp igjen og vi fikk satt opp en mappe på meg ;o)

Ønsker deg lykke til!

Gjest ukjent i dag

Vet ikke helt.

Jeg ble for noen år siden stoppet av hennes fotograf på Kvadrat , som spurte om han kunne få ta noen prøvebilder av meg.

Noen av de beste bildene sendte jeg henne , så ringte hun meg opp igjen og vi fikk satt opp en mappe på meg ;o)

Ønsker deg lykke til!

Så kult! :-) Tror jeg skal ringe dem først og høre, jeg.

Har du vært modell, a la mannekeng eller har du vært sånn type reklamemodell som jeg spør om?

Hehe, kanskje du er litt kjent her, da...Har du blitt mye brukt?

Uansett, takker for tipset. Håper de kan bruke meg. Jeg har tidligere blitt spurt om å være modell for solbriller/briller hos en optiker...Det er to år siden og jeg , dumme meg (?), sa nei. Men i ettertid sier vennene mine jeg bør gjøre noe. Så kanskje...?

Uff, føler du deg ikke ssnodige når det høres ut som du selv syns du er lekker liksom? heheh, jeg føler meg ikke lekker, men syns det hadde vært gøy å gjøre noe slikt.

:-)

Annonse

Så kult! :-) Tror jeg skal ringe dem først og høre, jeg.

Har du vært modell, a la mannekeng eller har du vært sånn type reklamemodell som jeg spør om?

Hehe, kanskje du er litt kjent her, da...Har du blitt mye brukt?

Uansett, takker for tipset. Håper de kan bruke meg. Jeg har tidligere blitt spurt om å være modell for solbriller/briller hos en optiker...Det er to år siden og jeg , dumme meg (?), sa nei. Men i ettertid sier vennene mine jeg bør gjøre noe. Så kanskje...?

Uff, føler du deg ikke ssnodige når det høres ut som du selv syns du er lekker liksom? heheh, jeg føler meg ikke lekker, men syns det hadde vært gøy å gjøre noe slikt.

:-)

Ikke akurat kjent , men hadde en del oppdrag for noen år siden , hovedesaklig i kjoler , undertøy og badetøy.

Sist var faktisk for Honda motorsykkelutsyr 2001 , og jeg var på hele forsiden (",)

Jeg har sluttet både på grunn av ti og litt "press" om å holde seg best mulig...

Det har ikke med ¨å tro at en er lekker , men det er rett og slett en artig erfaring...særlig når en er en hjemmeværende husmor med barn ;o)

Du kan jo også være modell for hatter , ørepynt , etc...

Gjest ukjent i dag

Ikke akurat kjent , men hadde en del oppdrag for noen år siden , hovedesaklig i kjoler , undertøy og badetøy.

Sist var faktisk for Honda motorsykkelutsyr 2001 , og jeg var på hele forsiden (",)

Jeg har sluttet både på grunn av ti og litt "press" om å holde seg best mulig...

Det har ikke med ¨å tro at en er lekker , men det er rett og slett en artig erfaring...særlig når en er en hjemmeværende husmor med barn ;o)

Å, så gøy, da. :-) Du har tydligvis kroppen i behold og, du, da. Det har ikke jeg, men tror jeg kan brukes med ansiktet.

Det må ha vært utrolig gøy å være forside dame for Honda :)) Mulig jeg har sett deg,da. Kjører Honda Mc, og har de fleste bladene deres. Skal hjem og sjekke ;-) hehe...

Gøy at du har med deg den erfaringen :)

Kos deg videre, og takker for tipset! :-)

Det er vel ikke deg dette vel? :-)

http://www.kellox.no/mc-utstyr.asp

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...