Gjest datter,25 Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Uff, min pappa har fått lungebetennelse og han er syk tredje uke på rad nå. Han blir ikke bedre tross antibiotika. Han har derimot hovnet fryktelig opp både i ansikt og i kropp. Vannansamlinge`r? Kan dette være en allergisk reaksjon på medisin? Jeg er så bekymret. Han hoster til han brekker seg, og du vet, han er en røyker også.... Kan dette være farlig...? 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Kanskje lurt med oppfølging fra legen da? At de tar jevnlig blodprøver osv. av han? Om det er så farlig vet jeg ikke, men hørtes ikke helt bra ut at han er like dårlig etter tre uker da... Hadde bedt han tatt en tur til legen omigjen jeg. 0 Siter
fresja Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Jeg husker at min far hovnet veldig opp i forbindelse med en lungebetennelse. Da han (etter først å ha vært på sykehus) fikk vanndrivende tabletter, gikk han ned seks (eller var det ni) kg på kort tid. Jeg vet ikke om din far er gammel/ung eller om han har problemer med hjerte eller andre organ, men han bør så absolutt kontakte lege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.