Gå til innhold

Hvor ofte driter/tisser du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest ikke sign
Skrevet

Merkelig spørsmål... Tisser mange ganger hver dag, en eller to ganger om natten. Det andre er ikke så ofte, fra en gang i uka til et par.

Skrevet

Merkelig spørsmål... Tisser mange ganger hver dag, en eller to ganger om natten. Det andre er ikke så ofte, fra en gang i uka til et par.

Hver gang jeg må. Alt annet oppleves som ubehagelig....

Skrevet

Jeg driter hver dag mellom 06.45 og 07.15. Hvis ikke blir jeg uvel.

Skrevet

Tisser seks-sju ganger i døgnet tenker jeg...

Driter en gang per dag eller annenhver dag.

Aner ikke hva som er normalt, følger ikke med på så veldig mange andre dass-vaner.

Gjest uten signatur
Skrevet

Alt avhenger av inntak og kvalitet på mat og drikke.

Er jeg flink og sunn driter jeg hver morgen. Drikker jeg mye kaffe, vann eller særlig øl tisser jeg stadig vekk. Jeg tisser ofte hvis jeg skal noe (nervøs tissing). Nå var jeg ute en tur, og da gikk jeg i tre timer uten å tisse. DET er uvanlig for meg.

Skrevet

Hver dag.

Har ingen statistikk over hva som er vanlig.

Skrevet

Som hypokonder vet jeg faktisk noe om dette. Det er normalt å drite et sted mellom 3 ganger daglig og hver 3. dag, ganske stort slingringsmonn, altså. Det er normalt å tisse 8 ganger om dagen, mer hvis man drikker kaffe eller andre ting med koffein. Slik er de harde fakta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...