Gjest ingen bølleringer... Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Irriterende! Jeg hadde sovnet igjen etter å ha laget frokost til eldstemann(jeg hadde vondt i hodet), og jenta på ett år sov. Da ringte selvsagt telefonen, og vekket oss begge. Ingen nummer kom opp på telefonen.. ellers ville jeg ringt tilbake. De bare la på da jeg sa hallo! 0 Siter
Gjest Dame i skjørt Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Det er vel sånn som kan skje selv om det er synd hvis du sov. Hva skulle du sagt hvis du hadde sett nummeret og fått ringt de h*n opp? har du aldri ringt feil selv? 0 Siter
Syrine Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Urk..... Noe sååå irriterende! Typisk! 0 Siter
Gjest meg igjen.. Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Kunne det være meg? Som ringte?? 0 Siter
Gjest meg igjen.. Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Det er vel sånn som kan skje selv om det er synd hvis du sov. Hva skulle du sagt hvis du hadde sett nummeret og fått ringt de h*n opp? har du aldri ringt feil selv? joda, men ikke før 8. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.