Gå til innhold

Hvilken parfyme skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må fornye meg litt i denne skilsmisseprosessen og vil ha en ny duft - er drittlei av gamle Vanderbilt og vil ha noe nytt. Men hva???

Har vært og sniffet litt i dag, men jeg synes det stinker så kraftig i parfymerier at jeg nesten ikke klarer å kjenne duften av den jeg prøver å lukte på engang! Dessuten er ikke damene som jobber der direkte overengasjerte i å hjelpe har jeg inntrykk av. :o( Noen tips til koselige parfymerier i Trondheim? Jeg er helt grønn når det gjelder alt som heter sminke og parfyme og sånt så jeg trenger noen som kan å hanskes med en nybegynner. ;o)

Jeg liker veldig godt Georgio, men den bruker søstra mi og jeg har ikke lyst til å herme etter henne heller. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den nye fra Lancome Attraction. Nydelig lukt er og jeg tror mange vil bli tiltrukket av deg da (0;

Skrevet

Den nye fra Lancome Attraction. Nydelig lukt er og jeg tror mange vil bli tiltrukket av deg da (0;

Den har jeg snust på og den falt ikke i smak sånn umiddelbart.

Har også snust på Amor Amor og den var for krydderaktig for meg. Holdt på å ende opp med en fra Dior, men endret mening etterhvert.

Skrevet

Mine favoritter for tiden er: Ralph Lauren, J'dore, Dolce&Gabbana 'Light blue', Elisabeth Arden 'Green Tea' og Giorgio Armani 'Acqua di Gio'

Skrevet

Uansett så må du prøve den på, vente noen timer, og så kjenne hvordan den lukter. Selv om den lukter godt fra flaska er det ikke sikkert den lukter godt på deg.

Skrevet

Uansett så må du prøve den på, vente noen timer, og så kjenne hvordan den lukter. Selv om den lukter godt fra flaska er det ikke sikkert den lukter godt på deg.

Det har du rett i. Jeg har en på hånda som jeg går og snuser på, men ikke blir sikker på om jeg liker. Men så husker jeg ikke hvilken det var heller... :o) *Snuser igjen* Nei, den er ikke helt meg den heller.

Dette kan jeg jo holde på med i ukesvis!

Skrevet

Jeg liker G fra Georgio...

Men, som de andre sier.. Du må ha parfymen på huden litt før du ordentlig kjenner hvordan den lukter...

Skrevet

Har også snust på Amor Amor og den var for krydderaktig for meg. Holdt på å ende opp med en fra Dior, men endret mening etterhvert.

Issey Miyake: L'Eau d'Issey - Eau de Toilette.

En nydelig, frisk men samtidig "blå" duft. Ikke tung, men veldig forførende.

Skrevet

Jeg synes Rykiel er en ok parfyme som ikke lukter kattepi.. etter noen timer.

Skrevet

Mine favoritter for tiden er: Ralph Lauren, J'dore, Dolce&Gabbana 'Light blue', Elisabeth Arden 'Green Tea' og Giorgio Armani 'Acqua di Gio'

Næh, har du sett! Jeg ble virkelig nysgjerrig på hva slags dame du er "hekta", fro vi har AKKURAT lik parfyme-stil. Og det sier jo at en dame gjenspeiler sin personlighet i parfymen..

Hm...Selv er jeg klassisk i stilen, nokså opptatt av å se bra ut (ikke noen dokke), etc...

Hm...Bruker mest Light Blue for tiden, men også noe J'adore. Har samtlige av de parfymene du nevnte her :))

Gjest Stjernemor
Skrevet

Har du prøvd Beautiful? Tror det er fra Estee Lauder. De har også en god en som heter Plesures.

Eternity er nydelig hvis du er forsiktig med hvor mye du tar på.

Liker også et par fra Lancome: Poeme til kveldsbruk og Tresor til dagbruk.

Prøv bare en parfyme av gangen før du bestemmer deg. Eller blir du bare forvirra. Bare to dufter er for mye, for du lukter på dem med forkorte mellomrom. EN AV GANGEN! Husk det...

Skrevet

Min favoritt er Laura.

Den var jeg borti tror jeg, passet ikke min nese. :o)

Skrevet

Dropp parfymen, så får du den beste luktea fram: Likta av deg!

(Og vi parfymeallergikere slipper å bytte plass på bussen ;o)

Skrevet

Dropp parfymen, så får du den beste luktea fram: Likta av deg!

(Og vi parfymeallergikere slipper å bytte plass på bussen ;o)

Hmmm... Du sier noe der. Jeg jobber jo i et bibliotek også og det kan jo godt være mange av lånerne er allergikere? Bruker i alle fall bare uparfymert hudkrem og det er da noe! :o)

Skrevet

Hmmm... Du sier noe der. Jeg jobber jo i et bibliotek også og det kan jo godt være mange av lånerne er allergikere? Bruker i alle fall bare uparfymert hudkrem og det er da noe! :o)

Apropos krem.. Parfymerte kremer lukter ikke så sterkt som parfyme. Kanskje det er noe for deg?

Skrevet

Apropos krem.. Parfymerte kremer lukter ikke så sterkt som parfyme. Kanskje det er noe for deg?

Parfyme er sterkt sant? Eau de toilette er ikke fullt så sterkt? Det finnes vel enda flere varianter? Hva er egentlig forskjellen?

Skrevet

:-)

Jeg har aldri likt parfymelukt. Men jeg liker menneskelukt!

Skrevet

Næh, har du sett! Jeg ble virkelig nysgjerrig på hva slags dame du er "hekta", fro vi har AKKURAT lik parfyme-stil. Og det sier jo at en dame gjenspeiler sin personlighet i parfymen..

Hm...Selv er jeg klassisk i stilen, nokså opptatt av å se bra ut (ikke noen dokke), etc...

Hm...Bruker mest Light Blue for tiden, men også noe J'adore. Har samtlige av de parfymene du nevnte her :))

J'adore var den jeg holdt på å ende opp med i dag! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...