Gjest det står en friare Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Hvor lang tid tok det før mannen din fridde? 0 Siter
Gjest selje Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Fridde? Han har aldri fridd, ikke jeg heller. Vi flyttet sammen litt sånn kompisaktig - så ble jeg gravid og så fikk vi barn og så sa vi at hm, kanskje vi burde gifte oss, eller...så ble det med eller. Da barnet var elleve år, ønsket hun seg gifte foreldre. OK, da giftet vi oss. Veldig så folk holder på med friing og hvite brylluper for tida, er det kongefamilien, eller? 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Har vært sammen i over fem år, og jeg tror ikke det er noe frieri på gang de nærmeste 5 åra heller. 0 Siter
pip Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 3 mnd. Men svogeren slo gemalen. Han brukte 3 uker. 0 Siter
molli Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Han? Hvilket århundre lever du i, om jeg tør spørre!? * HMF!! * Her i huset var det jeg som slengte en bunke forsikringspapirer i bordet og sa "Nei, nå synes jeg vil skal ta å gifte oss, så slipper vi alle de papirhaugene der!" (Da hadde vi altså vært sammen i fem år) Akkurat så romantisk var det! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Sånn omtrent 14 år og da etter noe påtrykk fra min side. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Har vært sammen i 4 år, han har ikke fridd enda... hehe 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Han har ikke fridd etter 13 år ennå. Barn nr. 2 på veg. Han er litt treig da... 0 Siter
Gjest quando Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Herregud da... er det et krav at det er MANNEN som skal fri...? Har du ikke kommet lenger i likestillingen...??? 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Herregud da... er det et krav at det er MANNEN som skal fri...? Har du ikke kommet lenger i likestillingen...??? Er ikke et krav at mannen skal fri, men jeg er såpass gammeldags på den området der at jeg vil at han skal fri... At han skla gå ned på knær og si han elsker meg og bla bla og så fri! : ) Han er tross alt "mannen" jeg er "husmora". Noen ting er litt mann og kvinneoppgaver i forholdet vårt.. Og jeg vil ha det sånn. Han har ikke fridd, og kommer ikke til å gjøre det på en laaaaaaang stund.. Ikke vil jeg gifte meg nå heller, men vil gjerne forllove meg, men jeg spør ikke! : ) 0 Siter
Anki Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 på dagen et år etter at vi møttes første gang 0 Siter
Gjest så sånn er det Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Jeg fridde etter ei uke, og vi giftet tre uker etter det. Lyder romantisk, gjør det ikke? Det varte mindre enn et år. Nå er jeg samboer med en skilt mann, og jeg ønsker egentlig at han skal fri, men brent barn skyr ilden, så jeg holder ikke pusten mens jeg venter. 0 Siter
Gjest hihi sier det ikke her Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Eh... det var vel den natta vi møttes! Og vi var gode og fulle... men nå er vi gift og har barn:) Vi visste vi skulle være sammen, men kjente jo ikke hverandre da. (Selvsagt.) Og vi forlovet oss etter fire uker. 0 Siter
Gjest hihi sier det ikke her Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Sånn omtrent 14 år og da etter noe påtrykk fra min side. Det var lang tid! Vi var gift før vi hadde vært kjærester i ett år, vi. Ingen vits i å vente.. 0 Siter
Gjest hihi sier det ikke her Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Jeg fridde etter 10 dager Stilig:) Men mannen min fridde altså litt raskere enn deg.. 0 Siter
vin Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Husker ikke , men vi ble forlover etter ca. 5 mnd. og giftet oss etter 11 mnd. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.