Gå til innhold

Fu :Hvor lang tid før han fridde?

Anbefalte innlegg

Gjest det står en friare
Skrevet

Hvor lang tid tok det før mannen din fridde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fridde? Han har aldri fridd, ikke jeg heller. Vi flyttet sammen litt sånn kompisaktig - så ble jeg gravid og så fikk vi barn og så sa vi at hm, kanskje vi burde gifte oss, eller...så ble det med eller. Da barnet var elleve år, ønsket hun seg gifte foreldre. OK, da giftet vi oss.

Veldig så folk holder på med friing og hvite brylluper for tida, er det kongefamilien, eller?

Skrevet

Har vært sammen i over fem år, og jeg tror ikke det er noe frieri på gang de nærmeste 5 åra heller.

Skrevet

Han? Hvilket århundre lever du i, om jeg tør spørre!?

* HMF!! *

Her i huset var det jeg som slengte en bunke forsikringspapirer i bordet og sa "Nei, nå synes jeg vil skal ta å gifte oss, så slipper vi alle de papirhaugene der!"

(Da hadde vi altså vært sammen i fem år)

Akkurat så romantisk var det! :-)

Skrevet

Sånn omtrent 14 år og da etter noe påtrykk fra min side.

Skrevet

Har vært sammen i 4 år, han har ikke fridd enda... hehe

Gjest alive&kicking
Skrevet

Han har ikke fridd etter 13 år ennå. Barn nr. 2 på veg. Han er litt treig da...

Skrevet

Herregud da... er det et krav at det er MANNEN som skal fri...?

Har du ikke kommet lenger i likestillingen...???

Gjest Pricilla
Skrevet

Herregud da... er det et krav at det er MANNEN som skal fri...?

Har du ikke kommet lenger i likestillingen...???

Er ikke et krav at mannen skal fri, men jeg er såpass gammeldags på den området der at jeg vil at han skal fri...

At han skla gå ned på knær og si han elsker meg og bla bla og så fri! : ) Han er tross alt "mannen" jeg er "husmora".

Noen ting er litt mann og kvinneoppgaver i forholdet vårt.. Og jeg vil ha det sånn.

Han har ikke fridd, og kommer ikke til å gjøre det på en laaaaaaang stund..

Ikke vil jeg gifte meg nå heller, men vil gjerne forllove meg, men jeg spør ikke! : )

Gjest så sånn er det
Skrevet

Jeg fridde etter ei uke, og vi giftet tre uker etter det. Lyder romantisk, gjør det ikke?

Det varte mindre enn et år.

Nå er jeg samboer med en skilt mann, og jeg ønsker egentlig at han skal fri, men brent barn skyr ilden, så jeg holder ikke pusten mens jeg venter.

Gjest hihi sier det ikke her
Skrevet

Eh... det var vel den natta vi møttes! Og vi var gode og fulle... men nå er vi gift og har barn:) Vi visste vi skulle være sammen, men kjente jo ikke hverandre da. (Selvsagt.) Og vi forlovet oss etter fire uker.

Skrevet

Sånn omtrent 14 år og da etter noe påtrykk fra min side.

Det var lang tid! Vi var gift før vi hadde vært kjærester i ett år, vi. Ingen vits i å vente..

Skrevet

Jeg fridde etter 10 dager

Stilig:) Men mannen min fridde altså litt raskere enn deg..:)

Skrevet

Husker ikke , men vi ble forlover etter ca. 5 mnd. og giftet oss etter 11 mnd.

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...