Lillemus Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Det var lang tid! Vi var gift før vi hadde vært kjærester i ett år, vi. Ingen vits i å vente.. Nå var vi bare 16 år da vi ble i lag da. ) 0 Siter
Gjest hihi sier det ikke her Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Nå var vi bare 16 år da vi ble i lag da. ) Da så 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Stilig:) Men mannen min fridde altså litt raskere enn deg.. Hvor mange dager da? *veldig nysgjerrig altså* 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Kommer aldri til å skje... :-) Men vi er enige om det, da. Har vært sammen i 6+ år. 0 Siter
Gjest hihi sier det ikke her Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Hvor mange dager da? *veldig nysgjerrig altså* Han fridde med en gang vi møttes, utpå natten en gang. Vi festet og var fulle, men han mente det! Han følte han hadde møtt den rette, jeg også. Nå er vi gift og har barn:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Han fridde med en gang vi møttes, utpå natten en gang. Vi festet og var fulle, men han mente det! Han følte han hadde møtt den rette, jeg også. Nå er vi gift og har barn:) Vi holdt bare i sju år vi da men det var jo et godt forsøk da. 0 Siter
Gjest hihi sier det ikke her Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Vi holdt bare i sju år vi da men det var jo et godt forsøk da. Vi har ikke vært gift i mer enn fire år (snart). Håper og rekner med at vi er sammen leeenge:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Vi har ikke vært gift i mer enn fire år (snart). Håper og rekner med at vi er sammen leeenge:) Det håper sannelig jeg også. Lykke til da og så får vi håpe dere står over sjuårskrisa ;o) 0 Siter
Gjest hihi sier det ikke her Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Det håper sannelig jeg også. Lykke til da og så får vi håpe dere står over sjuårskrisa ;o) Takk for det:) Vi håper å ordne opp i problemer som oppstår underveis, og holde sammen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.