Gjest millit Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Altså nå lurer jeg på om det er noe alvorlig galt. Kneet mitt knekker og knaser hver gang jeg er ute og går. Utrolig flaut når jeg valser rundt her i gangene på jobb, alle hører jo at jeg kommer for det lager sånn knekke-lyd. Hva er dette? Det gjør jo ikke vondt, men kjennes. 0 Siter
flisa Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Slitasje, sånn har jeg også - knærne er fulle av SAND, høres det ut som. Jeg har knær som en 60-åring fortalte de meg på Idrettsklinikken, -ikke noe å gjøre med, annet enn å operere og rense ut. *sukk* - men det vil de ikke før jeg er eldre. 0 Siter
Gjest millit Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Slitasje, sånn har jeg også - knærne er fulle av SAND, høres det ut som. Jeg har knær som en 60-åring fortalte de meg på Idrettsklinikken, -ikke noe å gjøre med, annet enn å operere og rense ut. *sukk* - men det vil de ikke før jeg er eldre. Slitasje? Hjelp! Jeg er 28 år!!! Uff, det hørtes ikke greit ut. Kan det være fordi jeg tidligere var sterkt overvektig, tro? Hm.. Ja, vi får vel bare ha det slik da. Men litt flaut er det jo! ;-) 0 Siter
Gjest Kunihiko Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Slitasje? Hjelp! Jeg er 28 år!!! Uff, det hørtes ikke greit ut. Kan det være fordi jeg tidligere var sterkt overvektig, tro? Hm.. Ja, vi får vel bare ha det slik da. Men litt flaut er det jo! ;-) Jeg er bare 25 år, men det knirker både i knær og ankelledd. Jeg er ikke overvektig heller, og har aldri vært det. Men det er verre om vinteren enn om sommeren. 0 Siter
flisa Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Slitasje? Hjelp! Jeg er 28 år!!! Uff, det hørtes ikke greit ut. Kan det være fordi jeg tidligere var sterkt overvektig, tro? Hm.. Ja, vi får vel bare ha det slik da. Men litt flaut er det jo! ;-) Ja, det er litt flaut - jeg fikk det også da jeg la på meg. Han på Idrettsklinikken klemte på et punkt rett over kneet, så jeg hylte. Han sa jeg var i dårlig form og måtte trene op lårene mine. Sykle en halv time hver dag i 9 mnd. sa han......joa - jeg KJØPTE ergometersykkel, -den ga jeg til datteren min nå - ubrukt -omtrent.... 0 Siter
Gjest kanskje gikt? Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Jeg er bare 25 år, men det knirker både i knær og ankelledd. Jeg er ikke overvektig heller, og har aldri vært det. Men det er verre om vinteren enn om sommeren. Jeg har leddgikt og det begynte nettopp med sånne knirkinger i alle ledd spesielt når det var kaldt. Jeg hadde riktignok disse knirkingen i over 10 år før jeg virkelig begynte å bli plaget av gikten og før jeg gikk til legen med det. Er det bare knirkinger eller har du andre smerter i leddene til tider? 0 Siter
Gjest Kunihiko Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Jeg har leddgikt og det begynte nettopp med sånne knirkinger i alle ledd spesielt når det var kaldt. Jeg hadde riktignok disse knirkingen i over 10 år før jeg virkelig begynte å bli plaget av gikten og før jeg gikk til legen med det. Er det bare knirkinger eller har du andre smerter i leddene til tider? Ingen smerter i leddene, bare knirking. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.