Gjest peron Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hei jeg har problemer med hva jeg spiser .Mye karbohydrater gjør meg fingerkald og initiavløs får mest lyst og legge meg nedpå får ikke sove men altså helt uten energi.Vel jeg kan begynne med og fortelle at jeg reiste til Sverige og tok en operasjon mot svetting det gikk veldig bra og følte meg helt enormt bra.Etter en par år begynte jeg og føle en negativ livskvalitet da jeg altså ble fort slapp følte kreativiteten forsvann både i kropp og sjel.Har snakket mye med leger men den ene sa det var intet og gjøre bare passe på og spise mye pasta men det gjør meg både stressa og nervøs,føler meg egentlig best etter ett kjøttmåltid da jeg føler meg lettere og mere avslappet.men blir da tung veldig i bena og har ingen fart i kroppen .Dette ble kanskje mye men har såpass mye problemer til og med en del selvmordstanker pga dette så håper noen kan hjelpe meg. Heh hei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.