Gjest Pricilla Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Den første heter Finding Nemo, eller OPpdrag Nimo på norsk.. Den er kjempesøt synes jeg! Vil gjerne se den andre og, men husker ikke hva den heter? Sto i Dagbladet for en tid tilbake om begge filmene.. Noen som vet? 0 Siter
amber sun Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Fins det flere filmer om Nemo? Det har jeg ikke fått med meg. Forøvrig; Oppdrag Nemo var kjempebra! Artig, kjempefin film for både voksne og barn 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Fins det flere filmer om Nemo? Det har jeg ikke fått med meg. Forøvrig; Oppdrag Nemo var kjempebra! Artig, kjempefin film for både voksne og barn Ja det er en til.. men vet ikke hva den heter! Er oppfølgern tror jeg, sto nemlig bilde av begge filmene i dagbladet, men husker selvfølgelig ikke hva den andre het... Finding Nemo var kjemesøt ja.. Og morsom! Likte måkene.. "Mine mine mine".. Var dritbra! ; ) 0 Siter
citoyen Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Ja det er en til.. men vet ikke hva den heter! Er oppfølgern tror jeg, sto nemlig bilde av begge filmene i dagbladet, men husker selvfølgelig ikke hva den andre het... Finding Nemo var kjemesøt ja.. Og morsom! Likte måkene.. "Mine mine mine".. Var dritbra! ; ) Du tenker kanskje på Exploring the Reef. Det er en kortfilm laget i forbindelse med Finding Nemo, ikke en oppfølger. Skal visstnok følge med på DVDen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.