Gå til innhold

vond smak i munnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig fått en vond smak i munnen. Akkurat som en sånn bismak av metall eller noe. Var noe liknende jeg hadde en gang jeg gikk på en antibiotika kur, bare at nå tar jeg ingenting annet enn Yasmin p-piller. Det har jeg gjort i 6 mnd, og det er de siste 14 dagene jeg har vært slik.

Kjæresten påstår at ånda mi ikke er forandret, ikke harjeg belegg på tunga heller.. hva kan det være?

Fortsetter under...

Gjest kanskje et hull?
Skrevet

Gå til tannlegen. Kanskje det er et hull som lukter litt vondt? Eller syns du ikke det lukter vondt?

Jeg hadde et hull i tanna som jeg syns luktet pyton, kanskje litt sånn metallaktig, men kjæresten syns ikke at det luktet vondt av munnen min.

Skrevet

Gå til tannlegen. Kanskje det er et hull som lukter litt vondt? Eller syns du ikke det lukter vondt?

Jeg hadde et hull i tanna som jeg syns luktet pyton, kanskje litt sånn metallaktig, men kjæresten syns ikke at det luktet vondt av munnen min.

Det lukter ikke vondt, men smaker vondt. Akkurat som det er tunga mi som smaker vondt på en måte. Har ikke hull, ikke lenge siden jeg var hos tannlegen, og har aldri hatt noen heller.

Skrevet

Gravid? ; ) da kan du få det..

Wææ ikke si det da. Men det burde ikke være noen far for jeg har faktisk mensen akkurat nå. Heldigvis.. ellers hadde jej nok blitt bekymret..;)

Gjest anychance?
Skrevet

Sånn smak hadde jeg i munnen da jeg var gravid ....

Annonse

Gjest Pricilla
Skrevet

Wææ ikke si det da. Men det burde ikke være noen far for jeg har faktisk mensen akkurat nå. Heldigvis.. ellers hadde jej nok blitt bekymret..;)

Ok.. da så! ; )

Skrevet

Du spiser ikke for lite da. Jeg får metallsmak i munnen i perioder når jeg spiser for lite.

Skrevet

Har du sår i munnen? Blod kan jo smake litt vondt.

Hmm.. jeg går og tygger litt på leppene og inne i kinna, men det har jeg forsåvidt også gjort før uten at jeg merket noe til det.. men kanskje det er det..

Skrevet

Du spiser ikke for lite da. Jeg får metallsmak i munnen i perioder når jeg spiser for lite.

Tja.. det er vel en mulighet, har vært ye stress på jobben i det siste, og frokosten har ofte blitt hoppet over.. men i helga som var spiste jeg jo mye..

Skrevet

Hmm.. jeg går og tygger litt på leppene og inne i kinna, men det har jeg forsåvidt også gjort før uten at jeg merket noe til det.. men kanskje det er det..

http://www.tannhelseklinikken.no/spoer_tannlegen/kategorier/metallsmak.html

Har du andre sykdomsymptomer? Metallsmak i munnen kan komme av mye rart.

Har du amalgamfyllinger i tennene?

http://www.tenneroghelse.no/maindesign.asp?aid=247&gid=191

Bivirkninger av sovemedisin kan også gi vond smak i munnen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...