Gå til innhold

Internet Explorer igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maken til møkkabrowser...

Når jeg nå laster inn et .jpg bilde fra en webside og høyreklikker for å lagre bildet på harddisken, så kommer det konsekvent opp som et .bmp bilde med navn "untitled". Det går altså ikke lenger an å lagre et .jpg bilde som et .jpg bilde. Men hvis jeg klikker på linken til bildet og velger "save target as", DA får jeg lagre det i det formatet det er.

Noen ideer?

"....................."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en bug i IE som oppstår når Temporary Internet Files er full. Slett dem, så skal alt være i orden igjen. Eventuelt bytt til en mer vettug nettleser :)

Skrevet

Dette er en bug i IE som oppstår når Temporary Internet Files er full. Slett dem, så skal alt være i orden igjen. Eventuelt bytt til en mer vettug nettleser :)

Joda, jeg bruker Opera også. Men av en eller annen grunn (men egen konservative særhet, muligens) har jeg behov for å bruke litt forskjellige browsere.

"....................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...