Prozak Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Maken til møkkabrowser... Når jeg nå laster inn et .jpg bilde fra en webside og høyreklikker for å lagre bildet på harddisken, så kommer det konsekvent opp som et .bmp bilde med navn "untitled". Det går altså ikke lenger an å lagre et .jpg bilde som et .jpg bilde. Men hvis jeg klikker på linken til bildet og velger "save target as", DA får jeg lagre det i det formatet det er. Noen ideer? "....................." 0 Siter
citoyen Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Dette er en bug i IE som oppstår når Temporary Internet Files er full. Slett dem, så skal alt være i orden igjen. Eventuelt bytt til en mer vettug nettleser 0 Siter
Prozak Skrevet 13. november 2003 Forfatter Skrevet 13. november 2003 Dette er en bug i IE som oppstår når Temporary Internet Files er full. Slett dem, så skal alt være i orden igjen. Eventuelt bytt til en mer vettug nettleser Thanks :-) Joda, jeg bruker Opera også. Men av en eller annen grunn (men egen konservative særhet, muligens) har jeg behov for å bruke litt forskjellige browsere. "....................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.