Gjest big uncle Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 at det skulle gå bra med Mona og han Ramsey fyren fra big brother? Hæ? Der fikk vi den altså! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Hæ? Har det skjedd noe med de? 0 Siter
Gjest big uncle Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Hæ? Har det skjedd noe med de? Nix. Ikke så mye som ei lita skraaaape i lakken gitt. Som jeg sa, det trodde vi ikke, og der fikk vi den! 0 Siter
Gjest der var du jo...) Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Nix. Ikke så mye som ei lita skraaaape i lakken gitt. Som jeg sa, det trodde vi ikke, og der fikk vi den! Forstår ikke hva du tuller med.. er de sammen men du skrev tulleinnlegg? 0 Siter
Gjest Ramsy Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Forstår ikke hva du tuller med.. er de sammen men du skrev tulleinnlegg? Var vel ikke vannsklig og skjønne. Jeg hadde heller ikke trodd at deres forhold skulle vare. MEN de imponerer stadig. (Imponerer var vel kanskje ett litt sterkt utrykk, men, men) 0 Siter
Gjest ingen lesehest Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Var vel ikke vannsklig og skjønne. Jeg hadde heller ikke trodd at deres forhold skulle vare. MEN de imponerer stadig. (Imponerer var vel kanskje ett litt sterkt utrykk, men, men) Så det er slutt? Fortell.. jeg leser ikke se og hør, ser dere. 0 Siter
Gjest Ramsy Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Så det er slutt? Fortell.. jeg leser ikke se og hør, ser dere. Det jeg mener imponerer er jo at det IKKE er slutt, så sant jeg vet i alle fall. Men jeg er ikke veldig bereist i sladreblader, så det er mulig jeg tar feil. VH 0 Siter
Gjest meg igjen Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Det jeg mener imponerer er jo at det IKKE er slutt, så sant jeg vet i alle fall. Men jeg er ikke veldig bereist i sladreblader, så det er mulig jeg tar feil. VH ok, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.