Gjest Potetsekk Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 I det siste har jeg vært fryktelig slapp og trøtt, og det begynner å bli litt problematisk da jeg aldri kommer skikkelig i gang med arbeid og lignende. Jeg spiser solide frokoster og prøver av og til å slenge på med litt ekstra kaffe og sukker for å prøve å få opp energien (dette er jo såklart ikke det smarteste med tanke på resten av dagen..) Jeg føler meg også generelt kald hele tiden, og skrur opp varmen og tar på meg tykk genser. Jeg merker ikke hvor varmt jeg har det før jeg får besøk av andre og de ikke klarer å oppholde seg hos meg! Den siste uken så har jeg blødd neseblod om natten et par ganger, har dette noen sammenheng? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stoffskiftet Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Har du sjekket stoffskiftet ditt? Det kan være stoffer du har for lite av eller mangler, og særlig feil i stoffskiftet kan gi slike utslag som frossenhet og slapphet/trøtthet. Dette undersøkes best ved blodprøver hos legen. Kan også være at du mangler jern. Her er sider du kan finne mer info på: www.stoffskifte.org www.thyro.net 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oranga Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Kanskje du har det som meg at du ikke tåler tørr luft og derfor blør neseblod? Jeg tåler ikke den tørre vinterlufta og blør lettere neseblod nå enn ellers i året. Om jeg oppholder meg i nærheten av åpen ild (et stearinlys er nok), eller er i bygninger med ventilasjonsanlegg, blir jeg verre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.