Gjest buhu Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Veier 68 kg nå, men vil gjerne veie 55 som jeg gjorde for noen år siden Men jeg har ikke lyst til å sulte eller trene meg ihjel... tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trrrish Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 jeg har et tips, innse hvor godt du ser ut når du veier 68. jeg veide også 55 kg før, nå veier jeg 68 og ser sabla mye bedre ut! så lenge man trener litt gjør det ike noe hva man veier. jeg beklager, dette var nok ikke det du ønsket å høre. men jeg vil bare nevne at 68 kg er en sabla fin vekt.- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest buhu Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 jeg har et tips, innse hvor godt du ser ut når du veier 68. jeg veide også 55 kg før, nå veier jeg 68 og ser sabla mye bedre ut! så lenge man trener litt gjør det ike noe hva man veier. jeg beklager, dette var nok ikke det du ønsket å høre. men jeg vil bare nevne at 68 kg er en sabla fin vekt.- Skal innrømme at jeg synes jeg var for tynn før. Men må man ha den forbanna klumpen på magen. Jeg vil ha flat mage! Og litt mindre lår! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trrrish Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Skal innrømme at jeg synes jeg var for tynn før. Men må man ha den forbanna klumpen på magen. Jeg vil ha flat mage! Og litt mindre lår! jeg anbefaler å ta piercing i navlen, da ser den liksom så tøff ut selv om den buler litt:) men sit ups hjelper faktisk. blir fastere..trening et par ganger i uka hjelper egentlig mye. man trener seg jo ikke i hjel da? men...gjør godt for kropp og sjel, orker så mye mer. trim er bra.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 http://www.slankenett.no Ville ikke hengt meg for mye opp i kalorier, glykemisk index osv. Noen enkle regler holder: Unngå mye sukker og fett og spis grovt brød istedenfor lyst. Mye grønnsaker. Unngå kaloririk drikke. Drikk mye vann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Våril Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 jeg anbefaler å ta piercing i navlen, da ser den liksom så tøff ut selv om den buler litt:) men sit ups hjelper faktisk. blir fastere..trening et par ganger i uka hjelper egentlig mye. man trener seg jo ikke i hjel da? men...gjør godt for kropp og sjel, orker så mye mer. trim er bra.... Jeg har veid 68 på det meste og følte meg ikke komfortabel med det. Jeg er 168 cm høy. Høyden er jo viktig her da!! Jeg har gått på flere Libra kurs og et Grete Roede kurs, gikk ned mye på kursene, men la altid på meg igjen :-/ Nå derimot har jeg gått ned til 63 kg, og denne måten kan jeg faktisk leve med :-) Jeg spiser det jeg har lyst på i helgene, men er sinnsykt forsiktig i uke!! Spiser en skive til frokost, 2 skiver til lunsj (ikke smør), magert pålegg + at jeg spiser en middag som ikke overstiger 400 kalorier. Så spiser jeg frukt og drikker lettkalori kakao :-) Jeg klarer å være så "flink" i uken fordi jeg vet at jeg kan spise det jeg har lyst på når fredagskveld kommer. Dette funker faktisk for meg, kanskje for det også?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forfjamset Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 jeg anbefaler å ta piercing i navlen, da ser den liksom så tøff ut selv om den buler litt:) men sit ups hjelper faktisk. blir fastere..trening et par ganger i uka hjelper egentlig mye. man trener seg jo ikke i hjel da? men...gjør godt for kropp og sjel, orker så mye mer. trim er bra.... Jeg har lest flere steder på nettet at situps ikke hjelper hvis du har litt fett på magen. Jeg har det akkurat som "buhu", jeg brukte å veie ca 57 kilo, er godt oppe på 60-tallet (etter å ha begynt på p-piller og flyttet fra mors sunne mat). Jeg spiser relativt sunt og trener, men har en klump på magen jeg også. Har begynt med et sit-ups mageprogram nå da, skal si i fra hvordan det går 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.