Gå til innhold

Vil ned noen kilo

Gjest buhu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har et tips, innse hvor godt du ser ut når du veier 68. jeg veide også 55 kg før, nå veier jeg 68 og ser sabla mye bedre ut! :) så lenge man trener litt gjør det ike noe hva man veier. jeg beklager, dette var nok ikke det du ønsket å høre. men jeg vil bare nevne at 68 kg er en sabla fin vekt.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har et tips, innse hvor godt du ser ut når du veier 68. jeg veide også 55 kg før, nå veier jeg 68 og ser sabla mye bedre ut! :) så lenge man trener litt gjør det ike noe hva man veier. jeg beklager, dette var nok ikke det du ønsket å høre. men jeg vil bare nevne at 68 kg er en sabla fin vekt.-

Skal innrømme at jeg synes jeg var for tynn før. Men må man ha den forbanna klumpen på magen. Jeg vil ha flat mage! Og litt mindre lår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innrømme at jeg synes jeg var for tynn før. Men må man ha den forbanna klumpen på magen. Jeg vil ha flat mage! Og litt mindre lår!

jeg anbefaler å ta piercing i navlen, da ser den liksom så tøff ut selv om den buler litt:)

men sit ups hjelper faktisk. blir fastere..trening et par ganger i uka hjelper egentlig mye. man trener seg jo ikke i hjel da? men...gjør godt for kropp og sjel, orker så mye mer. trim er bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg anbefaler å ta piercing i navlen, da ser den liksom så tøff ut selv om den buler litt:)

men sit ups hjelper faktisk. blir fastere..trening et par ganger i uka hjelper egentlig mye. man trener seg jo ikke i hjel da? men...gjør godt for kropp og sjel, orker så mye mer. trim er bra....

Jeg har veid 68 på det meste og følte meg ikke komfortabel med det. Jeg er 168 cm høy. Høyden er jo viktig her da!!

Jeg har gått på flere Libra kurs og et Grete Roede kurs, gikk ned mye på kursene, men la altid på meg igjen :-/

Nå derimot har jeg gått ned til 63 kg, og denne måten kan jeg faktisk leve med :-) Jeg spiser det jeg har lyst på i helgene, men er sinnsykt forsiktig i uke!! Spiser en skive til frokost, 2 skiver til lunsj (ikke smør), magert pålegg + at jeg spiser en middag som ikke overstiger 400 kalorier. Så spiser jeg frukt og drikker lettkalori kakao :-)

Jeg klarer å være så "flink" i uken fordi jeg vet at jeg kan spise det jeg har lyst på når fredagskveld kommer. Dette funker faktisk for meg, kanskje for det også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest flere steder på nettet at situps ikke hjelper hvis du har litt fett på magen. Jeg har det akkurat som "buhu", jeg brukte å veie ca 57 kilo, er godt oppe på 60-tallet (etter å ha begynt på p-piller og flyttet fra mors sunne mat). Jeg spiser relativt sunt og trener, men har en klump på magen jeg også. Har begynt med et sit-ups mageprogram nå da, skal si i fra hvordan det går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...