Gjest Gla`mat Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Forstår ikke dette helt. Maten jeg spiser smaker rett og slett forskjellig fra gang til gang, selv om jeg spiser akkurat det samme! Noen ganger smaker en ting kjempe godt og andre ganger smaker det samme ikke fult så godt, selv om jeg er like sulten på denne matvaren. I dag synes jeg det meste jeg spiser, smaker litt søtaktig, feks brødet. Andre ganger smaker det på en måte litt syrlig.. Det kunne jo vært produsenten som laget brødet annerledes fra gang til gang, men jeg har prøvd å fryse det ned og da tolker gjerne smakssansene mine brødet annerledes igjen nden andre gangen jeg spiser av det. Noen andre som opplever å ha "utro" smakssans? Vet dere hva det kan komme av? Utrolig irriterende og glede seg til å spise noe, og så smaker det salte - søtt eller surt!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.