miisha Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 jeg har tatt alle mulige prøver (sier legen ihvertfall) pga at jeg ahr magesmerter i forbindelse med måltider. tatt allergitester, prøvd og holde meg unna melk og gluten og det hjelper litt i perioder, men jeg kan reagere på ting jeg ihvertfall tror jeg kan spise. Magen min blir kjempeoppblåst, luftsmerter, og øm. det gjør vondt bak i ryggen, øvre del, nyrene? mange ganger føles jeg ikke mett i "hodet" selv om magen er mett. sult og slapphet. akuratt som om ikke kroppen tar opp nærimgsstoffene, men dette ville vel vises på blodprøver. det er mulig jeg har en nerveskade i hodet, noe med balansen, noe som ikke er lett og finne ut av. kan disse magesmertene være relatert til noe sånt? det som er veldig plagsomt er ryggsmertene/svien. hva kan det være? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126791-magesmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.