Månestråle Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hei, jeg går til fysioterapaut på Nimi for behandlign av beinhinnebetennelse. Det som forundrer meg litt er at all behandling foregår på muskelene bak på leggen, mens smertene sitter foran i skinnbeinet(i tillegg til masse egentrening og tøyningsøvelser). Skjønner liksom ikke helt hvordan massasje av leggmusklene etc. påvirker smertene foran i leggen. Noen andre som har erfaring, eller gode tips? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
111222333 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hei. Jeg har tidligere vært mye plaget av beinhinnebetennelse og fikk hjelp av fysioterapeut. Han prøvde først ultralyd og tverrmassasje(følte at dette kun gjorde det verre). Så gikk vi over til laserbehandling. Etter en god stund med ulike varianter fant vi ut at disse metodene ikke fungerte. Da prøvde han noe han kalte en eldre metode(ikke nymotens) nemlig å trekke histamin inn til det betente området ved hjelp av strøm. Etter kun kort tid samt korreksjon av skoene, var smertene borte og jeg var tilbake i full trening. Dette er over 10 år siden og jeg har nesten vært helt smertefri... Merker det nå kun ved overdreven spensttrening. KE 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.