Gå til innhold

Tvangstanker og -handlinger

Anbefalte innlegg

Gjest Skrullehøna

Jeg har en del ting, men som jeg ofte ikke tenker over i det hele tatt.

Jeg bruker gjerne lengre tid på å smøre på en brødskive, fordi det er viktig å ha pålegget godt og jevnt fordelt i alle kanter så det smaker like godt av hele skiven...

På middagstallerknen er kjøttet alltid til høyre nærmest meg, salaten eller grønnsakene til venstre og potetene/risen øverst til midten. Viktig altså.

Jeg kan ikke drikke av et glass som ikke ser helt rent ut, da må jeg enten tørke det, skylle det, eller i verste fall vaske det på nytt før jeg bruker det. (gjelder også det jeg spiser av).

Fliken på dorullen må alltid henge utover.

Er flere ting også sikkert, men kommer ikke på de i farten...

Fortsetter under...

laguna1365380434

Må male den lilla entreen for den er for mørk. Skal male den lys

Hjelper til jeg, så klart..

Helt på siden.. Jeg deltar i den dummeste tråden jeg har vært med på siden jeg kom hit..:-o

Hjelpe og trøste..

.. Jeg har ikke sett maken til sludrete argumentasjon noen sinne!

Sorry, men jeg måtte bare få det ut.. Det er nye svar på den daglig, og jeg føler meg liksom kallet til å svare.. Selvom den er dum;)

Men NUH er det nok på den..(tror jeg) :o)

Annonse

Gjest Magnetic

Eg skiser noen brune prikker ved badespeilet hver kveld før eg legger meg...

... sover alltid med genser og sokker om natta. Og da helst uten truse... ser litt rart ut...

...blåser et par ganger på appelsinbåten før eg spiser dem, for eg tror de smaker surt..

... liker å onanere når eg ser TV alene...

... skal alltid gjøre ting i siste liten, som f.ex å henge opp klær før eg må løpe til bussen.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...