Gå til innhold

opp i vekt

plingelinn

Anbefalte innlegg

hei

jeg er lei av å være beinrangel! Jeg er 176 høy og veier 48 kilo. Men jeg føler at jo mer jeg prøver å legge på meg jo tynnere blir jeg.

Håper på gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Havregrøt laget på fløte. Weight-gainer etter måltidene.

Den mest kaloririke frokostblandingen med sukker og fløte.

Gå innom alle bakeriene og kjøp berlinerbolle.

Hamburgere er godt og fetende.

Kjøp aldri lett produkter og hold deg til meierismør og helmelk

Jeg har lagt på meg 10 kg på 3 år og det har vært en kjempejobb. Veier nå 56 kg og er 1,70 m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn å trene - gjerne styrketrening.

Hvis du er "født tynn", så faller det sjelden så bra ut hvis du bare forsøker å legge på deg fett.

Litt muskler derimot kan gi veldig bra resultater - men det koster i form av litt innsats.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havregrøt laget på fløte. Weight-gainer etter måltidene.

Den mest kaloririke frokostblandingen med sukker og fløte.

Gå innom alle bakeriene og kjøp berlinerbolle.

Hamburgere er godt og fetende.

Kjøp aldri lett produkter og hold deg til meierismør og helmelk

Jeg har lagt på meg 10 kg på 3 år og det har vært en kjempejobb. Veier nå 56 kg og er 1,70 m.

Melkefett er ikke særlig sundt Dorthe. Det er faktisk det verste fettet når det gjelder hjerte- og karsydommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkefett er ikke særlig sundt Dorthe. Det er faktisk det verste fettet når det gjelder hjerte- og karsydommer.

Men jeg har sjekket kolestolet mitt og det er 3,7 så det er ingen fare. Det ligger under normalen som er 3.9 til 6 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...