plingelinn Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 hei jeg er lei av å være beinrangel! Jeg er 176 høy og veier 48 kilo. Men jeg føler at jo mer jeg prøver å legge på meg jo tynnere blir jeg. Håper på gode tips! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Havregrøt laget på fløte. Weight-gainer etter måltidene. Den mest kaloririke frokostblandingen med sukker og fløte. Gå innom alle bakeriene og kjøp berlinerbolle. Hamburgere er godt og fetende. Kjøp aldri lett produkter og hold deg til meierismør og helmelk Jeg har lagt på meg 10 kg på 3 år og det har vært en kjempejobb. Veier nå 56 kg og er 1,70 m. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Destiny Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Kjenner flere som har gått opp i vekt vha proteinshaker til måltidene, i tillegg til vanlig mat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Begynn å trene - gjerne styrketrening. Hvis du er "født tynn", så faller det sjelden så bra ut hvis du bare forsøker å legge på deg fett. Litt muskler derimot kan gi veldig bra resultater - men det koster i form av litt innsats..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Havregrøt laget på fløte. Weight-gainer etter måltidene. Den mest kaloririke frokostblandingen med sukker og fløte. Gå innom alle bakeriene og kjøp berlinerbolle. Hamburgere er godt og fetende. Kjøp aldri lett produkter og hold deg til meierismør og helmelk Jeg har lagt på meg 10 kg på 3 år og det har vært en kjempejobb. Veier nå 56 kg og er 1,70 m. Melkefett er ikke særlig sundt Dorthe. Det er faktisk det verste fettet når det gjelder hjerte- og karsydommer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Melkefett er ikke særlig sundt Dorthe. Det er faktisk det verste fettet når det gjelder hjerte- og karsydommer. Men jeg har sjekket kolestolet mitt og det er 3,7 så det er ingen fare. Det ligger under normalen som er 3.9 til 6 tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.