Gå til innhold

Klamydia

Anbefalte innlegg

Hei,jeg har kun hatt en seksualpartner i 15 år, men det viser seg at min mann har vært utro med flere. Det har resultert i at jeg har fått påvist klamydia. Jeg skal ta en kur, men er livredd for at jeg kan ha blitt steril. Hvordan kan jeg få sjekket det på en grei måte? Egglederene var ikke tette for 1,5 år siden da de sjekket dette i forkant av prøverørsbehandling.

Utroskapen har pågått i 8 år, så jeg ville gjerne ha fått fred i mitt sinn ang. konsekvenser for meg. Jeg ønsker meg så inderlig et barn.( det må selvfølgelig bli med en annen etter jeg har fått vite dette,,) Og kan jeg være sikker på at jeg er helt fri smitte etter en kur. Jeg har ingen symtomer eller smerter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127183-klamydia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Hvis du slkal behandle klamydiainfeksjonen effektivt må din partner /mann behandles samtidig. Siden du regner med at det er han som har smittet deg er det n okså sannsynlig at han vil også være positiv.

Hvis du skal sjekke om klamydiainfeksjonen har ført il de negative konsekvenser som du nevner bør du gå til en gynekolog. Så vidt jeg vet er det ikke noe shortcut der.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127183-klamydia/#findComment-773842
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...