poca Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har en vond skulder som ikke ser ut til å bli god.Jeg har jobbet som massør og på den måten sikkert pådratt meg slitasje skade.Smertene er kostante og oppleves som verk. Detter er imidlertid bare i perioder, som kan vare i måneder.For så å ikke merkes noe særlig på en stund.Spørsmålet mitt er. Hvordan kan jeg selv vite når det er blitt en betennelses reaksjon i skuldren? Er det noen typiske tegn som jeg selv kan vurdere og konstatere dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uva Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hei, jeg har noen spørsmål vdr å jobbe som massør. Kan jeg stille dem til deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poca Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Hei, jeg har noen spørsmål vdr å jobbe som massør. Kan jeg stille dem til deg? jepp det kan du!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guddrun Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Heisann! Jeg har hatt masse betenelsen i både rygg og nakke. Hvis du har en betennelse så kjennes det ut som du har potetmel i musklene. Du gnir over muskelen fram og tilbake , hvis det kjennes ut som potetmel så er det betennelse. Men etter smerten du beskriver så høres det ut som en betennelse. Bestill deg en time til legen. Smerter i nakke er grusomt! Lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina2 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Heisann! Legetipset er bra! Du har sikkert fått en belastningsskade som følge av ensidig og feil belastning på skulderen. En lege eller fysioterapeut vil kunne hjelpe deg med øvelser som kan hjelpe, og muligens også medikamenter ved akutt betennelse. Dersom du ikke vil gå til lege, vil jeg anbefale styrketrening på baksiden/mellom skulderbladene (lette vekter og mange! repetisjoner) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.