Gjest haifa Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Flere som har det som meg - at mensen ødelegger alt i fht slanking? Jeg hadde nå gått ned til 70 kg. Så noen dager før mensen, gikk jeg opp til 71, 5.. Og godtesyk som jeg blir før mensen spiste jeg masse sjokoldae (uten at jeg vanligvis pleier gå opp i vekt av noen dagers utskeielser).. Vekten har i løpet av den siste uken svingt mellom 70,5 og 71, 5.. Nå er det siste dagen på mensen tror jeg og i dag veide jeg 71, 8. HÆH? Er alt ødelagt nå? Har jo fulgt den vanlige slankekuren likevel, men skeiet litt mer ut med godteri. Når går vannet ut av kroppen? Hvis vannet ER gått ut av kroppen, så hyler jeg - for da er jo vekten gått fra 70 kg til 71, 8 pga mensen? Kan dette stemme? Uff, kan noen si meg hvordan dere har det under mensen i en slankenkur? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg går alltid litt opp i vekt før jeg venter mensen. Går så ned igjen etterpå. Vekten varierer faktisk med opptil to kilo i de dagene. Bare fortsett på kuren din, du har ikke ødelagt noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest haifa Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg går alltid litt opp i vekt før jeg venter mensen. Går så ned igjen etterpå. Vekten varierer faktisk med opptil to kilo i de dagene. Bare fortsett på kuren din, du har ikke ødelagt noe. Men når kan jeg regne med at vekten er normal igjen tror du? Når mensen er helt over? Trodde den var helt over i dag, men er jo ftrsatt 1, 8 kilo mer enn da jeg fikk mensen...*urk* Ellers er det godt å høre at andre har samme erfaring, men jeg skjønmner bare ikke når jeg kan vente at vekten blir normal, da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Men når kan jeg regne med at vekten er normal igjen tror du? Når mensen er helt over? Trodde den var helt over i dag, men er jo ftrsatt 1, 8 kilo mer enn da jeg fikk mensen...*urk* Ellers er det godt å høre at andre har samme erfaring, men jeg skjønmner bare ikke når jeg kan vente at vekten blir normal, da... Vekten min pleier bli normal igjen omtrent når mensen er ferdig. Men du må huske på at en slankekur gjerne går i rykk og napp. Neste uke har du kanskje gått ned mer enn normalt. Iallefall var det sånn med meg - uken før mensen gikk jeg gjerne opp, og så kunne vekttapet være på 1-2-3 kilo uken etter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haifa Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Vekten min pleier bli normal igjen omtrent når mensen er ferdig. Men du må huske på at en slankekur gjerne går i rykk og napp. Neste uke har du kanskje gått ned mer enn normalt. Iallefall var det sånn med meg - uken før mensen gikk jeg gjerne opp, og så kunne vekttapet være på 1-2-3 kilo uken etter. Ok, takker! :-) Skal fortsette som normalt jeg, da. Var på vei til å miste motet her\ og gikk rundt og var rasende på mensen ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg går opp minst 1 kg BÅDE under eggl. og under mensen, så jeg kan jo snart bare legge til den kiloen på vekta. ÆSJ!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hipp som happ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hva er egentlig problemet? Det er jo bare vanninnholdet i kroppen som øker under mensen. Ikke vær så opptatt av vekta. Det er fettprosenten du skal bry deg om. Mensen har ingenting med den å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knotten Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Det samme er min erfaring. Jeg gikk friskt i gang med en slanke-kur her, kjøpte vekt og greier (for det hadde jeg ikke hatt før). Hadde med stor fryd veid meg et par dager før jeg plutselig gikk opp en halv kilo, en ny halvkilo dagen deretter, og neste dag kom mensen. Blei minst like sur som deg helt til jeg kom til å tenke på en annen slankeperiode laaangt tilbake i tid. Da gadd jeg ikke veie meg før en tre-fire dager etter mens. Det var mye mer oppbyggende ) Da raste kiloene av, nemlig! Så bare fortsett som du gjør, du, og se vekk fra akkurat _de_ veieresultatene ) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.