Gå til innhold

Hvordan begynner den influensaen alle snakker om?

Anbefalte innlegg

Kan noen fortelle meg symptomene på den derre influensaen alle snakker om for tiden..? Har hørt at den kommer snikende og ikke som en vanlig influensa.

Hm, våknet opp i dag med fryktelig vondt i halsen og det verker rundt øynene.

Men ar jo hverken feber, hodepine eller snufser.

Kanskje (forhåpentlig) går det over, men symptomene kunne vært greit å visst...?

takk.

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Men man kan godt få feber og muskelvondt ved en forkjølelse.

Jess, men ikke så høy feber som ved influensa. Mange forveksler forkjølelse med influensa nettopp pga dette. Men man må være smittet med dette spesielle virus eller bakterie dersom det skal være vits i å baksinere seg. Vet jeg fra jeg jobbet på institutt for mikrobiologi, så vet dere det og, kan litt av hvert jeg. Vet hva som gjør leppestiften rød og men det er det ingen som vil vite tro megt

Annonse

Jess, men ikke så høy feber som ved influensa. Mange forveksler forkjølelse med influensa nettopp pga dette. Men man må være smittet med dette spesielle virus eller bakterie dersom det skal være vits i å baksinere seg. Vet jeg fra jeg jobbet på institutt for mikrobiologi, så vet dere det og, kan litt av hvert jeg. Vet hva som gjør leppestiften rød og men det er det ingen som vil vite tro megt

Hehe. Hva er det som gjør leppestiften rød, da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...