Gå til innhold

ADH hormonet

Anbefalte innlegg

tro muligens jeg har en feil med adh hormonet, har lignende problemer som beskrevet om hyppig vannlating.

jeg kan gå hele dagen uten å drikke men alikevel gå på toalettet hver time 8-9 ganger etter hverandre før jeg har fått ut alt vannet som kroppen har produsert,

dette er veldig irriterende, spesielt visst man ikke har muligheten til å gå så ofte. på slike dager må jeg holde meg hjemme.

dette hender ikke hver dag, men ofte.

jeg tør nesten ikke drikke noe særlig heller for da må jeg på toalettet gjerne en 3-4 ganger iløpet av den neste timen.

visst jeg forteller dette til en lege, er det da mulighet for å få medisin? hvor stor utredelse må til før man vet sikkert at det kan være ADH hormonet som ikke er helt funksjonabelt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127442-adh-hormonet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Min datter har samme problemet som deg. Hun kan gå på do opp til 20 ganger for dagen. Hun fikk en kur hos legen, detrusitol eller noe. Men den gis til eldre og de som har inkontinensproblemer. Den har hjulpet veldig godt og hun går bare normalt på do nå.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127442-adh-hormonet/#findComment-775235
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...