ulva Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Går det an å ha både dissosiasjoner og psykoser på en og samme gang? På sykehuset opplevde jeg flere ganger å "falle ut" mens jeg hørte stemmer som forbød meg å si noe. Kunne se dem og var livredd, men fikk ikke kommunisert dette til personalet. Anfallet kunne vare i flere timer. I ettertid kaller de dette dissosiative anfall. Men jeg er ikke helt sikker på om det er riktig. Kanskje en blanding - men går det an? En annen ting jeg opplever, er at mennesker plutselig kommer nærmere og nærmere inntil de "blander seg" sammen med meg og jeg opphører å eksitere, for så å forsvinne ut igjen. Så kommer de nærmere igjen osv. Dette er både forstyrrende og skremmende, og jeg får mest lyst til å styrte ut derfra. Men jeg klarer ikke. Det er som om jeg ikke lenger er til, og alt virker fjernt og merkelig. Er dette også en form for dissosiasjoner? Hva slags, i såfall? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127552-nhdandre-dissosiasjoner-og-psykoser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.