Iznowgood Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg lurer på om det går an å trene vekk betennelse i muskel/scene i armen. Noen som har erfaring? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg var i mange år plaget med såkalt tennisalbue. Kronisk betennelse i senefestet, sa legen. Jeg fikk en kortisonsprøyte som ikke hjalp, tabletter jeg ble kvalm av og beskjed om å holde armen mest mulig i ro. Operasjon ble vurdert, bl.a. gjennomgikk jeg en undersøkelse med støt, for å se om det var blokkeringer som kan repareres ved operasjon. Negativt resultat. Etter nærmest å ha slått meg til ro med at "noe skal en jo ha", ble smertene plutselig akutt verre, og jeg havnet hos naprapat. Da hadde jeg så vondt i armen og hånda at jeg knapt nok kunne kle på meg. Han sa at smertene satt i musklene, og at det ikke var betennelse. Jeg lærte tøyningsøvelser og fikk beskjed om å trene av hjertens lyst. Jeg gjennomgikk også mange behandlinger med varme og massasje og diverse hos naprapaten. I dag er armen veldig bra. Om denne historien er til hjelp for deg, vet jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iznowgood Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Jeg var i mange år plaget med såkalt tennisalbue. Kronisk betennelse i senefestet, sa legen. Jeg fikk en kortisonsprøyte som ikke hjalp, tabletter jeg ble kvalm av og beskjed om å holde armen mest mulig i ro. Operasjon ble vurdert, bl.a. gjennomgikk jeg en undersøkelse med støt, for å se om det var blokkeringer som kan repareres ved operasjon. Negativt resultat. Etter nærmest å ha slått meg til ro med at "noe skal en jo ha", ble smertene plutselig akutt verre, og jeg havnet hos naprapat. Da hadde jeg så vondt i armen og hånda at jeg knapt nok kunne kle på meg. Han sa at smertene satt i musklene, og at det ikke var betennelse. Jeg lærte tøyningsøvelser og fikk beskjed om å trene av hjertens lyst. Jeg gjennomgikk også mange behandlinger med varme og massasje og diverse hos naprapaten. I dag er armen veldig bra. Om denne historien er til hjelp for deg, vet jeg ikke. Takk for svaret. Jeg tror selv at trening kan hjelpe på mange tilstander som vanlige leger gir medisin for. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.