sveiae Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hei! Hadde langkjør, rask jogg, på fjellet for 5 dager siden. Dette var i Tromsø, og det var litt kjølig -ca 10 minus. Turen fant sted i mindre kupert terreng og jeg hadde ikke oppakning. Jeg kjente ikke noe på oppturen, men på nedturen ble beina ganske avkjølet. Det var en del vind og jeg hadde glemt å ha på superundertøy (med vilje, siden det skulle gå fort for seg denne dagen). Etterhvert kjente jeg plagsom smerte i høyre kne. Smerten kom hver gang foten ble løftet opp, for å ta et nytt steg. Smerten forsvant, så og si, hver gang foten kom i kontakt med bakken. Altså smerten kommer når foten er løftet opp. Dette gjør serlig vondt når jeg springer, i hvertfall i nedoverbakke. Når jeg ikke trener/springer merker jeg ingenting Smerten er ikke uoverkommelig sterk, jeg kan springe hvis jeg bare biter tenna sammen. Men det er veldig plagsomt. Håper på positiv respons! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Har det sånn når jeg går på tur. I nedoverbakker. Ned fra Fløien f.eks. Har fått beskjed om at det kan være feil sko men jeg hadde gode joggesko på meg den ene gangen. Så jeg vet ikke jeg. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.