Gå til innhold

Kan noen anbefale en shampoo mot tørr hodebunn ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 5 uker senere...
Gjest svensken jonas

Fungoral shampo som du kjøper på apoteket. Den er dyr, men VELDIG drøy.

Vask håret med vanlig shampo først, og en liten dæsj Fungoral etterpå. Etter to-tre vask burde du merke stor forskjell.

Jeg syns Old Spice sin shampo er veldig bra. Lukter digg gjør den også.

Fungoral shampo som du kjøper på apoteket. Den er dyr, men VELDIG drøy.

Vask håret med vanlig shampo først, og en liten dæsj Fungoral etterpå. Etter to-tre vask burde du merke stor forskjell.

Fungoral er mot seboreisk eksem (flass) og andre hudforandringer i hodebunnen. Den er veldig sterk, så jeg er ikke så sikker på om den er det beste valget hvis huden er veldig tørr. Men det skader jo ikke å prøve.

"...................."

Annonse

Anti-Dundruff Mud Shampo 280 Ml

Dødehavet - kilden til vitaliserende mineraler, og en av de viktigste stedene på jorden der man søker etter kurer for diverse hud- og hårplager.

Den avanserte Black Mud Anti-Dandruff Shampoo inneholder svart gjørme, mineraler fra Dødehavet, sinkpyrition og planteekstrakter for å kontrollere flass.

Bidrar til å eliminere flass. Rengjør forsiktig, etterlater håret mykt, sunt og letthåndterlig.

er du interssert, så mail meg :)

[email protected]

• 3 uker senere...

Hvis du vil spare noen kroner så er shampo for tørr hodebunn fra Define bra. Har selv kun brukt balsamen og den gjorde jobben.

Ellers har frisører brukbar shampo, men til blodpris.

Har prøvd mange dyre shampooer fra både apoteket og frisørene!

Prøvde Fungoral også, men den var ikke noe for meg!

Den shampooen som har vært best for min tørre hodebunn og for håret, er noe så enkelt som Define-shampoo, den som er med Volume, ikke alle som har den må lete litt, men har fått tak i den hos Cubus, noen ganger H&M.

De har Define-shampooer over alt nesten, men akkurat den med Volum synes jeg har vært vanskelig å få tak i!

Men den har vært bedre enn alle jeg har prøvd fra frisører og apoteket!

Husk at det lønner seg å ikke vaske håret for ofte, du ødlegger den naturlige hodebunnshuden og det blir bare værre! Jeg fikk ødlagt hodebunn pga. sterk permanent før i tiden, men nå har jeg sluttet med permanent, mye bedre med slett hår! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...