Gå til innhold

Nils Håvard!Hva synes du om Johannesurt?

Anbefalte innlegg

Siden den norske legeforening, som aldri vil godta naturmedisiner før de får dem stappet ned i halsen, publiserer en artikkel i favør av johannesurt, så er nok artikkelen bare rubbish.

Og det at www.lovdata.no har klassifisert johannesurt som legemiddel, det er gjort av en 17-årig hacker, det er nok sannsynlig siden du nevner det.

Og hele den bøtteballetten som sitter i redaksjonen og godkjenningskomiteen++, med doktorgrader og reier og greier, som risikerer sitt faglige renomme (og karriere?) på å publisere uholdbare påstander, de har sikkert skrevet artikkelen på nachspiel, for å være kule. I ungdommelig ironi, mener jeg.

Jeg synes du må ta slik useriøsitet opp med dem i neste nummer av Tidsskriftet, jeg, Ulv, dette går bare ikke an. Sørg for å være like metodologisk sterk som du var i dette innlegget, så suser det nok rett inn.

Hehehe, ....*applauderer*

Mvh

Fortsetter under...

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

25

• Ulv I Faarikaal

22

• Grip

6

• Kizza1365380506

1

Ulv I Faarikaal

Jeg har selvsagt aldri beskrevet 80% av nordmenn som rasister.

I mine 4-5 år på DOL er det svært få personer (under 10 vil jeg tippe) jeg har beskrevet som rasister. Du er én av disse.

Du lyver når du påstår at jeg har skrevet noe rasistisk, jeg har ikke det. Du må legge fram noe jeg har skrevet som kan vise noe av det du påstår, men det finnes bare i din fantasi.

Jeg lurer på den EGENTLIGE årsken til dine utfall, jeg aner ikke.

Ulv I Faarikaal

Jeg har selvsagt aldri beskrevet 80% av nordmenn som rasister.

I mine 4-5 år på DOL er det svært få personer (under 10 vil jeg tippe) jeg har beskrevet som rasister. Du er én av disse.

Jeg vet bare om en på DOL sok har vist klart pedofile tendenser og det er deg. Jeg skal snart finne de innleggene så alle kan se hva du virkelig er.

Er det morsomt syns du?

Det å ta avstand fra en nazi-religion som islam er ikke rasisme, men et opplagt samfunnsansvar.

Alle samfunn der islam har vesentlig utbredelse, domineres av vold, undertrykkelse, terror og fattigdom.

Likevel så er vokste nazismen ut av kristendommen, og ikke fra islam.

Og det samme kan vi kanskje si om SSRI? Jeg prøvde TO forskjellige SSRi før jeg i det hele tatt fikk effekt av dem.

Så å "tro" på det på stapper i seg gjelder både det ene og det andre, men for all del dette vet vel du bedre enn noen...

Det er velkjent og dokumentert at individuelle SSRIer fungerer bedre på noen enn på andre.

Poenget er at det er undersøkt og dokumentert - inklusive med at det ikke fungerer på X% av pasientene.

Med vennlig hilsen

Jeg har tidligere brukt flere typer SSRI, og fått en haug (les: virkelig mange) plagsomme bivirkninger. Jeg har brukt SSRi mot depresjon og noe angst.

Ting bedret seg, noe jeg mener samtaleterapien skal ha æren for.

Jeg sluttet på SSRI, og min psykiater sa jeg ikke lenger trengte dem. Det han derimot sa den gangen var at OM jeg skulle kjenne meg deprimert igjen, og IKKE orket alle disse bivirkningene - så burde jeg prøve Johannesurt. Det KUNNE jo hjelpe. Hvis det IKKE hjalkp, kunne jeg komme til ham igjen og får tilbake mine SSRI.

Bare så det er sagt: Følgende bivirkninger fikk jeg av diverse SSRI: Kvalme, hodepine, mistet selxlysten, ble tørr i munnen, gikk opp i vekt, svimmelhet etc etc..Det verste var å gå opp i vekt, samt at jeg mistet sexlyst samt evenen til å få orgasme. Dette ble faktisk et problem for meg (og kjæresten).

Jeg har brukt følgende SSRI: Cipramil, Remeron, Zoloft, Seroxat ++

NÅ bruker jeg Johannesurt, og jeg mener det har STOR effekt på meg.

Jeg har et utmerket sexliv, jeg holder meg stabil i vekt, jeg er ikke deprimert og har så vidt jeg vet ingen bivoirkninger av dette.

Hvordan kan da en psykiater komme her og si at han ikke hadde TURT å ta dette eller gi det til sine klienter...? Npr det har såpass god effekt på mange av oss...?

og hvordan kan du si at urten har så mange bivirkninger i fht selve virkningen, når flere med meg får flere bivirkninger av SSRI?

Dette fatter jeg faktisk ikke. men enkelte er hekta på kjemiske stoffer.

Johannesurte er ikke mindre "kjemisk stoffer" enn det SSRI er.

Man må evaluere et produkt på effekten og bivirknigen (over store grupper mennesker, og med kontrollgrupper), og ikke på om det er "naturlig" eller ei. Både malaria og svartedøden er helt naturlig.

Med vennlig hilsen

Annonse

Du lyver når du påstår at jeg har skrevet noe rasistisk, jeg har ikke det. Du må legge fram noe jeg har skrevet som kan vise noe av det du påstår, men det finnes bare i din fantasi.

Jeg lurer på den EGENTLIGE årsken til dine utfall, jeg aner ikke.

Du har skrevet (og vet utmerket godt at jeg listet en hel rekke av dine innlegg) i august/september om "brune drosjesåfører" og muslimer.

Likevel så er vokste nazismen ut av kristendommen, og ikke fra islam.

Der hvor demokrati, velstand og menneskerettigheter finnes, finner du også vanligvis kristendom som den største religion.

Ser du på land med islam som dominerende religion, mangler alle disse grunnleggende samfunnsverdier.

Islam er en totalitær pest som anstendige mennesker bør ta avstand fra.

Der hvor demokrati, velstand og menneskerettigheter finnes, finner du også vanligvis kristendom som den største religion.

Ser du på land med islam som dominerende religion, mangler alle disse grunnleggende samfunnsverdier.

Islam er en totalitær pest som anstendige mennesker bør ta avstand fra.

En annen, mer realistisk, måte å analysere situasjonen på er at islam er mer utbredt på de stedene hvor man nettopp mangler demokrati - f. eks. palestinerenes kamp på den ulovlige israelske okkupasjonen.

Videre - de "kristne" landene du refererer til er ikke kristne. De VAR kristne, og vi fikk våre rettigheter nettopp i kamp MOT kirken. Både USA og Frankrike har nettopp skiller mellom religion og stat!

Nok et selvmål fra deg.

Jeg er i hvert fall ikke pedofil, slik som deg, det er jeg glad for.

Men i motsetning til deg, så er ikke jeg en løgner.

Og i motsetning til deg så har jeg (som du vet) lagret noen av dine innlegg, siden du hele tiden ber om å få dem.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Og i motsetning til deg så har jeg (som du vet) lagret noen av dine innlegg, siden du hele tiden ber om å få dem.

Du kan lagre hva du vil, det som jeg ikke har skrevet, det har jeg ikke skrevet, og det finnes ikke.

En annen, mer realistisk, måte å analysere situasjonen på er at islam er mer utbredt på de stedene hvor man nettopp mangler demokrati - f. eks. palestinerenes kamp på den ulovlige israelske okkupasjonen.

Videre - de "kristne" landene du refererer til er ikke kristne. De VAR kristne, og vi fikk våre rettigheter nettopp i kamp MOT kirken. Både USA og Frankrike har nettopp skiller mellom religion og stat!

Nok et selvmål fra deg.

Du ser de samme hovedtrekk også blant muslimer i vestlige land, som om "røttene" fra gamlelandet ligger et par generasjoner tilbake i tid.

Det er enhver borgers plikt å bekjempe at muslimer får vesentlig påvirkning på våre samfunn. På samme måte som vi reagerer overfor nazi-yngel og deres bakspillere.

Du ser de samme hovedtrekk også blant muslimer i vestlige land, som om "røttene" fra gamlelandet ligger et par generasjoner tilbake i tid.

Det er enhver borgers plikt å bekjempe at muslimer får vesentlig påvirkning på våre samfunn. På samme måte som vi reagerer overfor nazi-yngel og deres bakspillere.

At man finner noen fundamentalister innen islam er ikke stort mer overraskende enn at man finner nazister innen kristne kretser.

Man er ikke rasist fordi sør sier det. Tvert i mot bør de fleste oppegående ha blitt "beæret" med en slik karakteristikk fra sørs side.

Det kommer gjerne når han er litt presset, og det er neppe noen som hissser seg opp over det lengre.

At man finner noen fundamentalister innen islam er ikke stort mer overraskende enn at man finner nazister innen kristne kretser.

De fleste muslimer er fundamentalister i vår forstand av ordet. Det kan finnes en og annen Demokratiske Ali, men det er unntaket. Kanskje fantes det også noen snille nazister?

PS.

Nazismen er historie, og knapt nok nevneverdig som fenomen i vår tid. Islam er sterkt voksende og brer i dag sin pest over hele verden.

Man er ikke rasist fordi sør sier det. Tvert i mot bør de fleste oppegående ha blitt "beæret" med en slik karakteristikk fra sørs side.

Det kommer gjerne når han er litt presset, og det er neppe noen som hissser seg opp over det lengre.

Ja, for deg er nok "rasist" noe du er stolt over å være. Det var en annen gjeng med samme holdning for ca 60 år siden - anført av Quisling.

De fleste muslimer er fundamentalister i vår forstand av ordet. Det kan finnes en og annen Demokratiske Ali, men det er unntaket. Kanskje fantes det også noen snille nazister?

PS.

Nazismen er historie, og knapt nok nevneverdig som fenomen i vår tid. Islam er sterkt voksende og brer i dag sin pest over hele verden.

Og hvorfor tror du islam sprer seg, Grip?

Hvorfor er det at folk som kommer til Norge eller Europa ikke forkaster islam omgående?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...