Gå til innhold

P-sprøyte!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har bare gode erfaringer med p-sprøyte. Spesielt var det ok at menstruasjonen forsvant etter en tids bruk. Det eneste negative jeg har å si om p-sprøyte er at det kan ta ganske lang tid før kroppen blir "normal" igjen etter at man slutter på p-sprøyte. Det tok 5 måneder før min menstruasjon kom tilbake etter at jeg sluttet, og den ble ikke regelmessig før 6 måneder etter det igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128046-p-spr%C3%B8yte/#findComment-780295
Del på andre sider

Gjest ikkekvalmlenger

Jeg har bare gode erfaringer med p-sprøyte. Spesielt var det ok at menstruasjonen forsvant etter en tids bruk. Det eneste negative jeg har å si om p-sprøyte er at det kan ta ganske lang tid før kroppen blir "normal" igjen etter at man slutter på p-sprøyte. Det tok 5 måneder før min menstruasjon kom tilbake etter at jeg sluttet, og den ble ikke regelmessig før 6 måneder etter det igjen.

Anbefaler ingen å ta p sprøyte.... Finnes masse bivirkninger, men det opplyser ikke legemiddel katalogen om. Sjekk "fass.se", søk på "depo-provera".Jeg brukte p sprøyta i 9 måneder, og var kvalm og dårlig hele tiden. gikk ned 20 kg. Har vært gjennom masse undersøkelser, men det er ikke noe galt. Jeg har rett og slett fått et skikkelig hormomsjokk.Nå er det 18 mnd. siden siste sprøyte, og har akkurat fått tilbake mensen, og er endelig kvitt kvalmen... Tenk deg godt om. Jeg kjenner flere med de samme problemene, men det finnes jo såklart dem som ikke reagerer på den også.Problemet er at hvis du reagerer på sprøtya, tar det laaaang tid før du er kvitt symptomene. klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128046-p-spr%C3%B8yte/#findComment-782921
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...