Gå til innhold

forlatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tror ikke noe på det

Trrrish, den delen av deg som hater det du mener er ondt, den kan vel ikke være ond? Den stemmen i deg som har veldig imot det onde, må vel selv være god, og ønske det gode?

Kanskje det er noen andre som mente for lenge siden at du var ond, som surrer rundt i hodet ditt og som du ikke skulle lytte til? Fordi de faktisk tok hel feil?

Jeg har lest mange innlegg av deg, har aldri oppfattet deg som ond. Har faktisk aldri sett deg plage noen andre enn deg selv, det kan vel ikke være rettferdig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128237-forlatt/#findComment-781352
Del på andre sider

*gi vennen sin en lang og god klem*

Jeg kjenner igjen de vonde følelsene som dukker opp når jeg sitter alene. Akkurat slik du gjør.

Jeg satt også alene igår.

Jeg har gått noen runder med meg selv i forhold til den forlatthetsfølelsen. Jeg har sterk angst for å bli forlatt.

Nå har jeg kjøpt meg ei grønn bok som jeg skriver i.

Jeg har begynt å skrive dagbok. I går skrev jeg og skrev jeg. Det meste er så dumt at det er til å gråte over.....men jeg skal da i hvert fall ikke lese det etterpå.

Jeg har planer om å sette inn bilder i album og strikke meg en brun genser. For mora mi hater brunt og da er det all grunn til å stikke brun genser.

Jeg vil gjøre noe konstuktivt som det heter på fint.....Det vil jeg. Jeg håper at jeg får til det jeg ønsker.....

Det er de små gledene da, trrish....som er så vanskelige å finne...... :o)

Ikke gi opp å finne på noe.....praktrisk når en sitter slik.... det hjelper...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128237-forlatt/#findComment-781765
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...