hyundai1365380610 Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Har fått diagnosen Depresjon av legen. Har nå vært sykemeldt i 3 mnd, og tatt medisiner. HAr en sterk mistanke om at d er jobbsituasjon som gjør meg deprimert. Har ingen utdannelse, så jeg har vondt for å skaffe meg ny jobb. Tilfredstiller jeg kravene om å begynne på yrkesrettet attføring? Har veldig lyst å begynne å studere å få meg en skikkelig utdannelse, men har faminlie så jeg klarer ikke dette uten tilskudd. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Ta en titt på http://www.trygdeetaten.no så finner du nok litt informasjon som kan hjelpe deg å se om du har rett på attføring eller ikke. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Snakk med saksbehandleren din på trygdekontoret eller attføringskonsulent hos Aetat. De skal kunne svare deg. Fastlegen din må attestere at du ikke kan gå tilbake til samme arbeid igjen, og depresjon, stressproblemer kan være god nok grunn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.