Gå til innhold

Hilsen fra Tingeling!


Gjest Ritva, Dixi Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Ritva, Dixi Oslo

Hei alle sammen!

Skal hilse dere alle sammen fra Tingelingen vår. Hun er nå innlagt på sentralsykehus iførste omgang i påvente av å komme inn på Veum.

Hun har blitt "fratatt" mobil og div. annet som reglene er ved sykehusinnleggelse. Hun synes også at dette er greit og hjelper henne til å ikke ville skade seg selv. Hun har stor fortåelse for dette. Hun føler seg trygg og tatt vare på.

Hun hilser til alle og de som sender sms får hun av naturlige grunner ikke svart på. Har vel en mistanke om at beskjeden-boksen der er også nokså full:)

Men den er mottagelig igjen så snart hun får den igjen.

Jeg skal besøke henne nå og jeg gleder med til å treffe henne. Synes hun er tøff og har tatt en kjempeskritt i retning til et bedre liv.

*klemmer fra Tingelingen og Ritva*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Bettina!

Hils Tingen så masse fra meg og si jeg tenker masse på henne!

Det er helt utrolig hva hun har klart gjøre de siste månedene og jeg er så veldig glad for at hun får den hjelpen hun trenger og fortjener!

Si at jeg er så veldig glad i henne og håper at jeg ser henne snart igjen!

Klem fra hun med de myke kinnene:-)

Shira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Ritva!

Neste gang du snakker med Tingeling eller er å besøker henne må du hilse masse fra meg!!! Tenker på henne og er stolt over å kjenne henne. Hun er tøff!!

*klemmer til begge to*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at hun er kommet så langt.

Hun har en lang prosess framfor

seg.Men med innsatsvilje så er

det utroligste som kan gå.Du må

hilse henne masse, og ønske lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jenta der er jo knalltøff, jo :-)

Når du snakker med henne eller besøker henne, så hils henne så utrolig masse fra meg og si at jeg tenker på henne og er kjempestolt over Tøffe-Tingen :)))

Mange store gode klemmer til både Ritva og Tingen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt å høre at Tingen er på vei! :)

Tenker masse på henne, hun er KJEMPETØFF!!

Du må hilse henne så mye, Ritva!

*klemmer Ritva og Tingen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Ritva! Du må hilse MASSE til Tingelingen vår og gi henne en kjempeklem fra meg!!! Nå har hun vært både modig og tøff, fra nå av kan det bare bli bedre!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...