Gjest Eos Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 nå igjen... jeg vil ikke! Depresjonen sluker meg... klarer ikke mer, orker ikke en ny tur ned, vil ha medisiner som virker, vil sove til evig tid, hva som helst, bare ikke dette... omtanke fra noen? Hvem som helst? Vær så snill? Jeg burde fortelle noen, jeg vet, men har ikke samvittighet til å plage noen med det. Eller ork. Og psykologen er bortreist... 0 Siter
Gjest ikke undertegnet4 Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Heisann. Jeg fikk ikke sove, så du kan få en klem ifra meg. 0 Siter
willow Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Heisann. Jeg fikk ikke sove, så du kan få en klem ifra meg. gruppeklem! psykologen min er også bortreist :/ 0 Siter
cathlin Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Hvis du ikke føler for å ringe en krisetelefon finnes muligheten for å skrive en sos-melding i krise her: http://www.kirkens-sos.no/ Takk for svar fra deg tidligere. Mvh 0 Siter
Gjest Eos Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Takk Hater disse nedturene, men har nå fått økt medisinene og klarer meg gjennom denne også. Takk igjen, det hjalp veldig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.