Gå til innhold

Småvondt i hjertet - farlig? Hjelp...

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har daglig småvondt i hjertet.

Såvidt jeg vet, kommer dette av stress / psykiske påkjenninger som jeg har hatt mye av i det siste.

Min mann skal bl.a. i fengsel (gjort noe dumt), vi har STORE økonomiske problemer, 2 små barn osv.

I går fikk jeg telefon fra en kreditor, og fikk straks etterpå smerter i hjertet.

Men er dette farlig, forløper til hjerteinfarkt, eller trenger jeg ikke bekymre meg?

Setter pris på svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128528-sm%C3%A5vondt-i-hjertet-farlig-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Det trenger ikke nødvendigvis være noe veldig alvorlig. Under stress kan man få problemer med musklene. Selv får jeg ofte smerter i ribbensmusklene når jeg har veldig store psykiske påkjenninger. Da kjennes det ut som om jeg ikke klarer å puste og det er utrolig vondt.

Dersom du er engstelig for at det er hjertekramper bør du kontakte fastlegen din. Husk at vanligvis så stråler smerten ut i venstre arm dersom det er agina eller liknende.

Med de påkjenningene du har for tiden er det ikke rart om du får en kroppslig reaksjon. Kanskje du bør kontakte legen så du får noe beroligende i denne verste perioden.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...