Gå til innhold

Angst.

Anbefalte innlegg

Heisann. jeg er en jente på 27år som altid har hatt et stort problem. jeg går til psykolog hver uke og hun har hjulpet meg veldig mye med store problemer. I alle år har jeg hatt angst for å bli kvalt når jeg spiser. de siste månedene er blitt verre og verre og jeg klarer aldri lenger å spise meg mett. det er som halsen snører seg helt sammen og jeg får ikke svelget. Jeg blir også livredd for hver gang jeg tar noen piller, evnt. smertestillende. Jeg er så redd at de hemmer lufttilførselen min. Jeg vet at dette er veldig uligisk opg at dette kun er angst men jeg opplever det stadig verre. Jeg har prøvd å ta det opp med spykologen men det virker ikke som hun tar problemet helt på alvor. Hva er grunnen tror du at jeg har versnet sånn og er det noe jeg kan gjøre. Er dette et vanlig problem? Blir meget takknemlig for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128543-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er ikke sikker, men hvis svelgvanskene dine kommer av muskulære spenninger kan dette jobbes med i psykomotorisk fysioterapi.

Jeg vet at det er veldig ubehagelig og kan komme etter (panikk-) angst/redsel for å ikke få puste.

Kanskje du kan spørre psykologen din om denne behandlingen kan være en mulighet for deg?

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128543-angst/#findComment-783950
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...