Gå til innhold

Nærmer seg julebodstider....NHD

Anbefalte innlegg

Gjest tørr og kjedelig

......og jeg har så lyst til å innta litt alko, men bruker remeron, og har hørt at det er skummelt å mikse. Vil ikke blække ut.

Går det ann å droppe å ta den dagen jeg vil drikke eller hur?

....eller et par dager i før? Vil det ha mye å si å ikke ta tabletten i en eller to dager?

Hva er rådet? Så lenge siden sist.

Drømmer om rødvin.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128561-n%C3%A6rmer-seg-julebodstidernhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han sier og at det ikke gjør noe om jeg glemmer å ta den en kveld, siden den har lang halveringstid. I motsetning til efexoren, som har kort halveringstid.

Men jeg bruker jo bare remeronen i tillegg til "hovedmedisinen" efexor depot, så kanskje det blir forskjell da?

Gjest tørr og kjedelig

Han sier og at det ikke gjør noe om jeg glemmer å ta den en kveld, siden den har lang halveringstid. I motsetning til efexoren, som har kort halveringstid.

Men jeg bruker jo bare remeronen i tillegg til "hovedmedisinen" efexor depot, så kanskje det blir forskjell da?

Bruker bare remeron.

Remeron gjør meg sløv og trøtt.

Er redd det kan bli et kræsj med alko.

Har bare en vanlig lege som sa han ikke visste. Det var jo ærlig svar, men jeg har like lyst på rødvin.

Hei!

Jeg bruker remeron i tillegg til efexor. Psykiateren min sier det går helt greit med noen glass!

Tror det skal mye til for å få blackout!!!

Drikk noen glass rødvin, du!!!

Og få en annen medisin hvis du fremdelse blir trøtt av remeronen. Hvis du ikke bruker den for å få sove, slik som meg.

Gjest tørr og kjedelig

Drikk noen glass rødvin, du!!!

Og få en annen medisin hvis du fremdelse blir trøtt av remeronen. Hvis du ikke bruker den for å få sove, slik som meg.

Jeg bruker den for å sove.

Derfor lurer jeg på om miksen blir dårlig...

Bruker bare remoron. Hva ville psykiateren din sagt?

Annonse

Jeg bruker den for å sove.

Derfor lurer jeg på om miksen blir dårlig...

Bruker bare remoron. Hva ville psykiateren din sagt?

Han sier jeg skal gå ut å kose meg, men ta det foriktig mht til mengde alkohol. Jeg er sikker på at du kan ta noen glass rødvin :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...