Gå til innhold

Negler: vet ikke om dette er riktig forum for dette...

Anbefalte innlegg

Lurte på en ting om negler. På tomlene mine har neglene "bulker"... har hatt det i flere år. Siden ungdomsskolen om jeg ikke tar helt feil. Er 21 år nå. Har sett andre som har dette. Min mor fikk også dette for noen år siden. Og har sett ei jente som har dette på alle fingrene sine.

Hva skyldes dette? Og vil det noen gang gå vekk? Kan noe gjøres? Er lei av å stadig skjule hendene mine.. Gjemme tomlene under de andre fingrene.

Fortsetter under...

Annonse

Gjest papirtiger

Syns veldig godt på meg.. og på de andre jeg nevnte. Går det aldri bort?

Tja..om det går bort, kanskje. Kanskje ikke. Neglelakk kan skjule det

Men jeg mener fortsatt at du ser slikt, fordi du er nærmest besatt av det. Ingen andre bryr seg om det.

mil1365380270

Glatt over de litt med en sånn neglefil som polerer også, også tar du på et lag lakk, så blir det så fint så :-) Husk å file veldig lite, neglene blir jo tynnere av det.

Enig med papirtiger, andre legger nok ikke merke til det...

Glatt over de litt med en sånn neglefil som polerer også, også tar du på et lag lakk, så blir det så fint så :-) Husk å file veldig lite, neglene blir jo tynnere av det.

Enig med papirtiger, andre legger nok ikke merke til det...

Hmm... har brukt opp haugevis med slike filer, og jeg har ikke gått uten neglelakk på årevis.

Får bare leve med det da..

Gjest Lisaflisa

Hmm... har brukt opp haugevis med slike filer, og jeg har ikke gått uten neglelakk på årevis.

Får bare leve med det da..

Du kan jo prøve noe mot det. Nycovit Silica Extra kommer vel snart på markedet. Ikke vet jeg om det hjelper men det er jo verdt et forsøk. Jeg jobber der det produserers, så jeg vet at det kommer en gang. Vet ikke når..selges i dagligvare og helsekost tenker jeg. hjelper for hår og negler...

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...