Gå til innhold

Er jeg rar?

Gjest Litt-forvirret

Anbefalte innlegg

Gjest Litt-forvirret

Jeg har i det siste merket en veldig rar følelse ved meg selv.

Alle kompisene mine snakker om jenter og slikt men det interesserer ikke meg lengre. Jeg er bare 23 (gutt). Det hender selvsagt at jeg ser en jente og synes at hu er pen men så sier noe i meg straks at "er du dum, du får aldri jente så ikke kast bort tiden på dette". Bare for åunderstreke dette så er jeg ikke homofil.

Jeg har inne i meg begynt å planlegge et liv uten en jente. Jeg vet ikke hvorfor. Når jenter ser på meg eller prøver å få kontakt, føler jeg meg bra. Så komme denne følelsen av at jeg er for god for henne og det er jo rart for jeg er jo en generell fyr. Ikke noen modell eller slikt.Jeg har hatt problemer tidligere med jenter blant annet en som gjorde at jeg ble til latter på skolen min foran alle. Det rare er at jeg trives med dette.

De fleste vennene mine har hatt stevnmøter men jeg har hatt ingen. Ikke at jeg tar det så tungt. Det virker som om jeg har akseptert at slik vil det være og innfunnet meg med denne situasjonen. Jeg går jevnlig til en psykolog for samtaleterapi på grunn av noen problemer.

Jeg kan ikke forstå det som jeg skrev ovenfor. Jeg hadde før veldig lyst til å bli kjent med jenter og ha date men denne lysten er borte nå. Jeg har ikke vært på de siste skolefestene og har også bare guttevenner. En stund prøvde jeg så godt jeg kunne å få jentevenner men det virker som om denne lysten er borte,

Jeg er litt redd for dette fordi jeg føler at dette kan føre til at man blir rar. Jeg vil bemerke at jeg går på skole og at jeg trener veldig ofte. Er sosial og omgjengelig. Jeg tror ikke at dette skyldes dårlig selvtillit men noe må det da være.

Eller er jeg rar?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128678-er-jeg-rar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trrrish

Isåfall er vi to som er rar. Jeg er jente, ikke lesbisk, men jeg planlegger også livet mitt alene, uten noen gutt. Å dele seng med en mann kunne aldri falle meg inn! De gangene jeg har tatt med gutter hjem fra "byen" og de skal ligge i senga, har det endt med at jeg har gått og lagt meg på et annet rom. Jeg kommer aldri til å få mann og barn... Men det er best slik. Orker ikke gutter. Ha dem vekk fra meg.

Men jeg har mange guttevenner da:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128678-er-jeg-rar/#findComment-785129
Del på andre sider

Gjest Litt-forvirret

Isåfall er vi to som er rar. Jeg er jente, ikke lesbisk, men jeg planlegger også livet mitt alene, uten noen gutt. Å dele seng med en mann kunne aldri falle meg inn! De gangene jeg har tatt med gutter hjem fra "byen" og de skal ligge i senga, har det endt med at jeg har gått og lagt meg på et annet rom. Jeg kommer aldri til å få mann og barn... Men det er best slik. Orker ikke gutter. Ha dem vekk fra meg.

Men jeg har mange guttevenner da:o)

Du har ihvertfall vært med noen, jeg har ikke vært i nærheten av det.

Jeg vet ikke hvorfor med jenter interesserer meg ikke lengre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128678-er-jeg-rar/#findComment-786692
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...