Gå til innhold

Åh nå har jeg tråkka i salaten!!


Gjest Paya

Anbefalte innlegg

Eller...tvers gjennom salaten eller hvordan man nå overdriver akkurat dette uttrykket.

Jeg kutta meg igjen. -Etter- jeg hadde lovet typen å aldri gjøre det mer! Det var ikke videre populært nei..

Til mitt forsvar så ville jeg enkli ikke love han noe som helst, ettersom jeg visste jeg sikkert ikke greide holde det. Ikke nå hvertfall,nå som jula står for døra. I år tar jeg hvertfall sorgene på forskudd. Planlegger en "shabby" jul så jeg skal slippe å bli skuffet! Typen har jo invitert på julefeiring og alt da,så har jo alternativ. Men er bare så livredd for å bli skuffet igjen..

Hvertfall,tilbake til saken. Typen ble kjempesur! Har vel aldri vært så sur på meg før. Han har aldri holdt meg så på avstand før. Og det svir! Veldig! Hjelper ikke akkurat på en sønderskutt selvtillit nei.

Men jeg forstår han jo. Jeg ville aldri greid å være sammen med megselv. Når han sier at jeg ikke aner hvor jævli han har det,at han tenker på det hele tiden,at han aldri vet hvor langt jeg går,at jeg må tenke på de rundt meg.

Jeg er vel bare ikke vant med å ha noen rundt meg før han han som brydde seg. Og det nytter vel ikke å si til han at "ta det med ro,jeg kutter ikke såååå dypt". Og det største problemet er vel at nei, jeg aner ikke hvordan han har det.

Vet ikke helt nå om jeg skal være "sur tilbake",jeg som er veldig stolt og sta. Holde meg borte ei stund,til ting legger seg litt. Eller om jeg skal legge meg langflat og luske meg dit som vanlig. jeg vet vel at det her er kun min egen feil å at jeg skal komme meg til helvette til typen å komme meg i seng,så sent som det er, og bare legge meg så langflat som det er fysisk mulig. Trass i så lyst jeg har til å være sta, så har jeg jo mest lyst å være der da.

Jaja,dette beviser vel bare hvor dum og ubrukelig jeg har en tendens til å være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har ikke lest så mye av det du har skrevet tidligere, men vil bare bare si at det er lurt å være ærlig mot den som er glad i deg. Jeg er mann og min kjære ble misbrukt som liten. Det er kjempevanskelig. Jeg elsker henne. Men ingen av oss er tankelesere, så prat med han og helst prøv å finn noen andre du og dere kan prate med også - noen "profesjonelle" som har erfaring med overgrep fra før av. Det var de som hjalp min kjære til å fortelle til meg. Når man som mann vet litt mer så er det enklere å forstå litt mer.

God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...