Gå til innhold

Vil ikke bli frisk......

Anbefalte innlegg

Gjest lei av alt nå

Jeg har fått diagnosen unipolar affektiv lidelse av psykologen min - har vært hopsykiater og fått stemningstabiliserende medisin itillegg til cipramil,

Problemet er at jeg ikke har lyst til å ta medisin lenger, at jeg bare har lyst til å få det værre, slik at jeg til slutt kan bli veldig dårlig - så dårlig at jeg ikke husker noe, eller endelig klarer å ta livet av meg selv. Psykologen min sier at det er "depresjonen som snakker til meg" når jeg har slike tanker, og hun sier at jeg ikke må slutte å tro på at jeg kan blir frisk. Alle sier i grunnen at jeg ikke må slutte å tro på at jeg kan blir frisk.

For det førset tror jeg ikke på det - men for det andre så HAR JEG IKKE LYST. Det finnes stemmer inni meg som bare vil grave meg ned, smatidig er det jo stemmer i meg som får meg opp om morgenen og til psykologen og som fikk meg til psykiateren, Men jeg føler at alt bare er en utsettelse, og at jeg gjør dette for andre. Jeg vil helst bare være i fred.

Hvorfor må jeg hele tiden tvinges til å leve og leve og leve når jeg ikke vil? Hvorfor må jeg hele tiden tenke på hvor vondt alle får det - for jeg tenker jo selvfølgelig på det - men av og til, oftere nå, tenker jeg at jeg bare ikke holder ut mer og at jeg må få lov til å dø snart.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128780-vil-ikke-bli-frisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor vil du ikke bli frisk?

Blir du frisk, vil du få livsmotet tilbake og finne livet meningsfylt.

Vil du ikke det? Vil du ikke føle deg glad igjen?

Innlegget ditt er veldig JEG, JEG, JEG...

Du er syk, men behandleren din sier du vil bli bedre. Stol på det, da, og gi deg sjøl en sjanse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128780-vil-ikke-bli-frisk/#findComment-786655
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...