itsuko Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Har erfaring med det samme, og kan ikke se at det er noen annen løsning enn å forlate en slik mann. Etter en tid fikk jeg mitt forhold på avstand, og ble sjokkert over hvor manipulert og usikker jeg egentlig var. Det er ingen gode argumenter for å la det fortsette, det vil du se når du får det på avstand. Og mener du at det er best for barna at dere lever sammen, så mener jeg at det også er feil. Barna får med seg mye mer enn man tror, og blir stresset av den atmosfæren som henger over et slikt destruktivt forhold. Det er en myte at det er alltid best for barna å redde ekteskapet. Barna har det best når foreldrene har det godt, og kan gi dem tryggehet og være gode rollemodeller i hverdagen. Du har nok glemt hvordan et forhold egentlig skal være, og redusert standarden altfor mye. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128819-utslitt-av-hans-sjalusihjelp/page/2/#findComment-786766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.